نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 تير 1400 - 12:34
در مراسم تجلیل از مسئولین ستاد آیت اله رئیسی در برازجان:

نوای جنوب:در این مکان گرد آمده ایم تا مراسم سپاسگزاری را به جای آوریم. خدای را به خاطر این همه عظمت و نعمت، نعمت کشور و ملت ونظام و رهبری خوب شکر کنیم.






مردم برای حراست از خون شهیدانشان،  در عین آزردگی از عملکرد ضعیف مسئولان، مسئولانه پای صندوق رأی حاضر شدند تا انقلاب اسلامی که ملت های مسضعف را امیدوار کرده است و طرح نوی از سیاست ورزی در جهان درافکنده است، مسیر خود را قدرتمندانه ادامه دهد. رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب استان بوشهر افزود :
مردم با حضور انقلابی خود در انتخابت ۱۴٠٠ با صدای رسا فرید زدند که از بی تدبیری و شبه مدیران نالایق خسته اند و خواهان تغییر به نفع ملت و نظام و کشورند.
حضور مردم در این انتخابات نشان داد دیگر زمان آن رسیده است که بداخلاقی، فساد، فرصت طلبی، غارت بیت المال، نشستن به امید بیگانگان، از گستره ی مدیریت اجرایی کشور حذف شود و به جای این ناراستی ها اخلاق اسلامی، فسادستیزی، مدیریت انقلابی، اعاده ی حقوق مردم و بیت المال، بنشیند و امید به لطف خدا در قالب به کاگیری نیروی ایمان و توان جوانان و مردان و زنان انقلابی، سرلوحه ی کار باشد.



در دولت جدید، فرصت مطالبه ی مطلوب صبورانه و واقع بینانه برای مردم فراهم است و با تلاش مدیرانی که از جنس این مردم انقلابی واز میان همین مردم گزینش می شوند، ان شاءالله وضع اقتصادی و فرهنگی جامعه بهبود می یابد. دکتر هاشمی فرد همچنین اضافه نمود :
باید مردم در صحنه بمانند تا مدیران لایق بیایند و فقر و تنگدستی را از این استان پر از نعمت بزدایند و زندگی مردم و سفره ی آنان را از نعمت های خدا داده بهره مند کنند.
در شرایط جدید، با مدیریت انقلابی حضرت آیت اللّه دکتر رئیسی که به فرموده رهبر انقلاب آثار افتخارآمیزی در مسئولیت از خود برجای گذاشته اند، استان ما نیز از ظرفیت های خدادادی اش بهره خواهد برد  و سهمی از دریا و تجارت و شیلات و گمرک و نفت و گاز و کشاورزی و امثال اینها به مردم خواهد رسید.

نوای جنوب:دکتر سید محمد هاشمی فرد در مراسم تجلیل از فعالین و روسای ستاد آیت اله رئیسی در حسینیه اعظم برازجان اظهار داشت:

در این مکان گرد آمده ایم تا مراسم سپاسگزاری را به جای آوریم. خدای را به خاطر این همه عظمت و نعمت، نعمت کشور و ملت ونظام و رهبری خوب شکر کنیم.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هاشمی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار