نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 تير 1400 - 18:21

نوای جنوب:همزمان با ۱۴ تیرماه و روز ملی  شهرداریها و دهیاریها مهندس عباسی ضمن تبریک این روز خجسته اظهار داشت : قدردان زحمات وسپاسگزار تلاش های صورت گرفته همکارانم هستم.








نوای جنوب:حسین عباسی: قدردان زحمات و سپاسگزار تلاش های صورت گرفته همکارانم هستم.*

همزمان با ۱۴ تیرماه و روز ملی  شهرداریها و دهیاریها مهندس عباسی ضمن تبریک این روز خجسته اظهار داشت : قدردان زحمات وسپاسگزار تلاش های صورت گرفته همکارانم هستم.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه با ارسال پیامی با تبریک ۱۴ تیرماه ،روز ملی  شهرداریها و دهیاریها به تمامی شهرداران ودهیاران خصوصا کارکنان وکارگران محترم و تلاشگر شهرداری وحدتیه،مراتب قدردانی، سپاسگزاری و تکریم خویش را نسبت به زحمت کشان وخادمین مردم در شهرداری وحدتیه معروض داشت.

 شهردار وحدتیه مرقوم داشت: علی رغم کمبود شدید اعتبارات و تخصیص های اندک لیکن با تلاش،زحمات خستگی ناپذیر وصادقانه،خدمات بی منت و شبانه روزی خادمین مردم در شهرداری وحدتیه، همراه و همگام با همدلی، همفکری و نظارت مستمر ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاری و مشارکت ارزشمند همشهریان محترم شاهد تداوم طی طریق توسعه، عمران، آبادانی و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه سرزمین نفت ونخلستان هستیم. خدای را شاکریم و همت همکاران را قدر مینهیم که در این شرایط سخت همچنان چرخ توسعه وعمران شهر در حد توان و امکانات در حال چرخیدن است.

 مهندس عباسی در پایان افزود: ۱۴ تیرماه یادآور فداکاریها، تلاش ها،از خودگذشتگی ها و زحمات تلاشگرانی است که با اقدامات صادقانه خویش در جهت مرضی رضای حق و جلب رضایتمندی آحاد مردم همیشه قدم برداشته اند و لوح های زرینی را بر تارک و چهره ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

 

                                                                                                حسین عباسی

                                                                                         شهردار وحدتیه



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار