نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 تير 1400 - 18:04

نوای جنوب:امیدوارم تا شروع بکار شورای جدید و از همین حالا از کمک و همراهی خودتان دریغ نورزیده و دست در دست همدیگر شهری آبادتر از همیشه را برای هم و باهم  بسازیم.





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم

 وَأَمرُهُم شورىٰ بَينَهُم 📓
خدای عزوجل را شاکرم که مجددا توفیق خدمتگزاری به شما مردمان همیشه در صحنه و تا پای جان ایستاده در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهروی از رهبری و مقام عظمای ولایت را نصیبم نمود. سر تعظیم در برابر تقدیر الهی که این توفیق را از من سلب ننمود و بار سنگین خدمت رسانی را به همشهریان از جان و دل عزیزترم را عطا نمود.
با کمال احترام و خضوع از همه اهالی محترم زادگاهم شهر وحدتیه چه آندسته از بزرگوارنیکه من توفیق نداشتم در لیست انتخابی آنان باشم و چه  کسانیکه منت گذاشتند و بنده را به عنوان خادم خویش و منتخب برگزیدند تشکر و قدردانی نمایم.
📣از همه همشهریان محترم، از همه نخبگان، معلمان و فرهنگیان، کاندیدای فرهیخته و همراهان گرامی شان، از همه جوانان و ورزشکاران، کشاورزان، كسبه و صاحب نظران و معتمدین و همه بانوان ارزشمند و همه همشهریانم استدعای عاجزانه دارم در مسیر کمک به پیشبرد توسعه و عمران در تمام زمینه های فرهنگی و ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و… از هرگونه پیشنهاد و مشورت شما با آغوش باز استقبال خواهم نمود و پیشنهادات را پس از بررسی و تائید به شرطی که قابلیت اجرایی داشته باشد را به عنوان ایده های برتر  برگزیده و در زمان افتتاح یا اجرای آن طرح و پیشنهاد نام پیشنهاد دهنده را با اعطای جایزه به استحضار عموم رسانیده تا مورد تشویق عمومی قرار گیرد.
امیدوارم تا شروع بکار شورای جدید و از همین حالا از کمک و همراهی خودتان دریغ نورزیده و دست در دست همدیگر شهری آبادتر از همیشه را برای هم و باهم  بسازیم.

🙋🏻‍♂️ارادتمند و خادم همه مردم شریف وحدتیه
هیبت الله سالاری



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار