نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 تير 1400 - 11:28
پورکبگانی:

نوای جنوب:پورکبگانی عنوان کرد: اگر چه بر خلاف میل و صرفا به خواسته احاد جامعه شهری بوشهر، پا به عرصه انتخابات شورای شهر گذاشتم اما اکنون با تمام وجود خود را وقف مردم برای پیگیری مطالبات آنها خواهم کرد.





نوای جنوب:پورکبگانی عنوان کرد: اگر چه بر خلاف میل و صرفا به خواسته احاد جامعه شهری بوشهر، پا به عرصه انتخابات شورای شهر گذاشتم اما اکنون با تمام وجود خود را وقف مردم برای پیگیری مطالبات آنها خواهم کرد.جعفر پورکبگانی صبح امروز در نشست منتخبین جدید شورای شهر بوشهر با اعضا ستاد مرکزی شورای هماهنگی ستادهای تبلیغاتی مردمی آیت الله رئیسی در استان بوشهر، اظهار داشت: مردم در انتخابات جدید، ساختار های اصول گرایی و اصلاح طلبی را دفن و تولد جبهه انقلاب را جشن گرفتند.

وی افزود: ان چیز که نیاز امروز جامعه ایرانی است توجه به اسلام و دوری گزینی از تفکر لیبرالیسمی برای اداره جامعه است.

منتخب اول شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: اگر بخواهیم شاخصه های یک جامعه اسلامی در فضای عملیاتی میدانی برای خدمت به مردم داشته باشیم نیاز است که هر نوع اختلاف و تفرقه را کنار بگذاریم و یک صدا و هم دل برای عمل به مسئولیت های مان گام برداریم.

پورکبگانی عنوان کرد: اگر چه بر خلاف میل و صرفا به خواسته احاد جامعه شهری بوشهر، پا به عرصه انتخابات شورای شهر گذاشتم اما اکنون با تمام وجود خود را وقف مردم برای پیگیری مطالبات آنها خواهم کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورکبگانی

نظرات کاربران
سلام مردم جاده آسفالت سرتل به تنگک ندارن، مردم فاضلاب ندارن، پل آزادی، برج مقام، که زده شده پراز ایراد هست، چهارراه باغ زهرا پل معوق مانده، پس با همه اینها فعلاً شهرداری تیم نداری لازم ندارد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار