نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1400 - 07:20
براساس برآوردهای اولیه؛

نوای جنوب:آمارهای غیر رسمی نشان می دهد 29 میلیون رای اخذ شده که در نتایج اولیه، سید ابراهیم رییسی با اختلاف زیاد نسبت به سایر کاندیداها پیشتاز بوده و در این مرحله رییس جمهور خواهد شد.

 





نوای جنوب:آمارهای غیر رسمی نشان می دهد 29 میلیون رای اخذ شده که در نتایج اولیه، سید ابراهیم رییسی با اختلاف زیاد نسبت به سایر کاندیداها پیشتاز بوده و در این مرحله رییس جمهور خواهد شد.برآوردهای اولیه از شمارش آراء ریاست جمهوری حکایت از پیشتازی قاطع سید ابراهیم رییسی دارد.

  انتخابات ساعت 2 بامداد شنبه به پایان رسید و پس از آن شمارش آراء آغاز گردید، اما با گذشت بیش از چهار ساعت هنوز وزارت کشور آمار  رسمی از نتایج اعلام نکرده است.

اما آمارهای غیر رسمی نشان می دهد 29 میلیون رای اخذ شده و طبق نتایج اولیه، سید ابراهیم رییسی با اختلاف زیاد نسبت به سایر کاندیداها پیشتاز بوده و در این مرحله رییس جمهور خواهد شد.

همچنین گفته می شود محسن رضایی در رده دوم قرار دارد و پس از آن عبدالناصر همتی و قاضی زاده هاشمی می باشند.

 

  کسب اطلاع کرد؛ نتایج اولیه از صندوق های الکترونیک انتخابات شورای شهر بوشهر نیز حکایت از آن دارد که جعفر پورکبگانی فرماندار سابق بوشهر و کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان پیشتاز می باشد.

همچنین اکثریت کرسی های شورای شهر مرکز استان در اختیار لیست نیروهای انقلابی  قرار دارد، اما چند چهره مستقل و دو عضو شورای شهر بوشهر در تعقیب سایر منتخیبن می باشند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
آیت اله رئیسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار