کد خبر: 24382 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1400 - 13:10
شهردار خارگ آحاد جامعه را به شرکت در انتخابات و خلق حماسه ای باشکوه دعوت کرد

نوای جنوب:انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و نمود هم‌گرایی است و مردم‌سالاری دینی الگویی جدید و تجربه‌ای موفق در جمهوری اسلامی است که به‌خوبی نظریات سیاسی اسلام را متبلور نمود





نوای جنوب:بسمه تعالی

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و نمود هم‌گرایی است و مردم‌سالاری دینی الگویی جدید و تجربه‌ای موفق در جمهوری اسلامی است که به‌خوبی نظریات سیاسی اسلام را متبلور نمود و تئوری‌های غربی را به چالش کشید. تاریخ به‌خوبی گواهی می‌دهد که مشارکت مردم برای حمایت از نظام درصحنه‌های مختلف من‌جمله انتخابات ریاست جمهوری، باعث وحدت و همدلی و ناامید سازی دشمن خواهد شد. شرکت در انتخابات سهیم شدن در یک حماسه بزرگ است که با حضور اقشار مختلف مردمی شکل میگیرد و در دفتر تاریخ ماندگار میشود.

امام راحل فرمودند “جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر” و می‌توان گفت که جمهوریت و اسلامیت در مقابل هم نیستند بلکه برای تحقق نظام اسلامی نیاز به شکلی از حکومت داریم که بهترین نوع آن جمهوری است و جمهوری اسلامی نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است و در نظام مردم‌سالاری دینی انتخاب و نظر مردم از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و صیانت از آن حق‌الناس محسوب می‌گردد.

بدینوسیله اینجانب از کلیه اقشار مردم در جای جای ایران اسلامی به ویژه استان بوشهر و جزیره خارگ جهت حضور پرشور و باشکوه در انتخابات ۲۸خرداد ماه دعوت می کنم و امیدوارم با حضور حداکثری در این صحنه بار دیگر اقتدار نظام را به دشمنان به اثبات برسانیم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24382