نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 خرداد 1400 - 01:32

نوای جنوب:به گفته کشمیری، میزان ابتلا و بستری در بیمارستان‌های شهرستان‌های جنوبی بوبژه کنگان افزایش یافته و این نگران کننده‌است.

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به جهش‌های جدید ویروس کرونا و همسایگی شهرستان‌های جنوبی این استان با هرمزگان، خطر خیز جدید ویروس کرونا این مناطق را تهدید می‌کند.

 دکتر سعید کشمیری در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان ابتلا و بستری در بیمارستان‌های شهرستان‌های جنوبی بوبژه کنگان افزایش یافته و این نگران کننده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به تبلیغات انتخاباتی انتظار می‌رود مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در تجمع‌های انتخاباتی بپرهیزند چون هرگونه تجمع در این شرایط خطرناک به شمار می‌رود.

به نوشته ایرنا، کشمیری اظهار کرد: هر شهرستانی امکانات و تجهیزات متناسب با جمعیت همان شهرستان را دارد پس اجازه ندهیم با شیوع دوباره ویروس کرونا و پرشدن ظرفیت مراکز درمانی با مشکلاتی روبرو شویم.

وی تاکیدکرد: احتمال شیوع سوش هندی ویروس کرونا در جنوب استان بوشهر وجود دارد و باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام شود.

کشمیری ادامه داد: در زمان حاضر ۳۱۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این شمار ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و از این تعداد ۲۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۶ هزار و ۸۴۲ نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این شمار ۲۱هزار و ۳۸۶ نفر در بیمارستان‌های این استان بستری شده‌اند.

کشمیری اضافه کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یکهزار و ۲۰۳ نفر بعلت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

براساس آخرین اعلام سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های جم، عسلویه و دیلم در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های دیر، دشتی، تنگستان، بوشهر، دشتستان و گناوه نیز در وضعیت نارنجی (پرخطر) کرونا قرار دارند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار