نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1400 - 20:37
شب گذشته

نوای جنوب:رییس ستاد محمدعلی دهقانی کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر برازجان معرفی شد ،غلامرضا سلیمانی زاده عضو انجمن شعر و ادب و هنر دشتستان و از یادگاران دفاع مقدس به عنوان رئیس ستاد محمدعلی دهقانی معرفی شد





نوای جنوب:محمدعلی دهقانی کاندیدشورای شهربرازجان درمراسم ستاد مرکزی شورای وحدت نیروهای انقلاب دشتستان مطرح نمود:با حضورآگاهانه درانتخابات ریاست جمهوری و شوراها فرداصلح راانتخاب کنید.محمدعلی دهقانی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهربرازجان درمراسم ستاد مرکزی شورای وحدت نیروهای انقلاب دشتستان درخصوص نقش مشارکت مردم در مدیریت شهری گفت:مشارکت به عنوان اساسی ترین عنصر در دست یابی به اهداف توسعه، به ویژه توسعه ی شهری از اهمیت خاصی برخوردار است،هر چه مردم جامعه مشارکت بیشتری در امور خود داشته باشند ، امکان کسب موفقیت بیشتر فراهم می شود ، مشارکت و فواید حاصل از توسعه بهره مند می شوند ، امروزه مشارکت شهروندان در امور شهری یک ضرورت است ، ضروریتی که می تواند منجر به توسعه پایدار شهری شودهمچنین نقش مشارکت مردم در دیپلماسی شهری مهم است،مشارکت مردم مستلزم باور آنان به حقوق شهروندی و توانایی تعیین سرنوشت خویش و نهادینه شدن این حق و رعایت آن از طرف آحاد سازمانهای جامعه است. همانطور که می دانیم فضاهای عمومی بدون وجود مشارکت مردم بی معناست مالکان اصلی این فضاها مردم هستند.

وی باتاکیدبراینکه مسئولین و کاندیداها به مردم قولهای   ودست نیافتنی ندهندافزود: چرا که براساس همین قولها مردم اعتماد کردند ورای دادند ،ولی متاسفانه نه بقول خود عمل کردند و نه بعضا پاسخگویی مشکلات مردم بودند که همین باعث شد یک دیوار بی اعتمادی بین خودشان ومردم بالا ببرند.

ما امروز وظیفه سنگین وخطیری داریم وباید به عنوان یک فرد انقلابی خادم ملت ودر کنار ملت وبرای مردم باشیم چرا که حضرت امام راحل فرمودند: مردم ولی نعمتان ما هستند وما باید نوکر مردم باشیم نه ارباب ومتاسفانه امروز جای نوکر وارباب عوض شده است.

ایشان درادامه بیان نمود: ما امروز در یک پیچ خطرناک از انقلاب قرار گرفته ایم ویک موقعیت حساس، از یک سو مردم نگران آینده و ناراضی از وضعیت معیشتی خود هستند،دشمن هم از این فرصت استفاده می کند واز آب گل آ لود ماهی می گیرد وموج سواری می کند لذا تاکید می کنم برادران وخواهران محترمه با تمام وجود در صحنه باشید واگاهانه انتخاب کنید هم در بحث ریاست جمهوری هم در بحث شوراها اینده خود را رقم بزنید وصالح را انتخاب کنید چون اگر بد انتخاب کردیم دود آن در چشم خودمان می رود لذا توصیه من به جوانان این است باید در این برهه حساس نقش آفرینی کنند وهمچون جوانان دهه ۶۰ که در تمام حوادث نقش آفرینی کردند وحضور پر رنگ داشتن وتمام توطئه های دشمن را خنثی کردند وامروز انقلاب را دست شما جوانان داده اند ،شما به عنوان گام دوم انقلاب باید نقش خودتان را خوب وبه موقع بازی کنید ونگذارید سرعت حرکت انقلاب کند شود وبا رای خود وحضور حداکثری دشمن را مایوس کنید.

کاندید مطرح شورای شهربرازجان خطاب به برادران وخواهران گفت: اگر رزمندگان در شبهای عملیات در تاریکی شب بسوی دشمن شلیک می کردند وبسیاری از گلوله ها به دشمن اثابت نمی کرد من به شما عرض می کنم همه رای شما که به صندوق می ریزید بدون هیچ خطایی مستقیم به قلب دشمن فرو خواهد رفت ،چرا که دشمن عصبانی ومایوس وشکست خورده خواهد شد، با رای شما واین یعنی نه به دشمن وولایت پذیری. را اثبات کردن پس جوانان عریز واحاد مردم شریف باید به این وظیفه خطیر خود جامع عمل بپوشانیم.

روی سخنم با مسئولینی است که از نردبان مردم بالا می روند وامروز این مشکلات را برای مردم ایجاد کردن وپاسخگویی عمل خود هم نیستند به سخن گهر بار امام راحل اشاره می کنم که فرمودند مسولین بترسند از روزی که مردم بفهمند در درون شما چه می گذرد و آنروز شاید یوم الهی باشد اما نه یوم الله ۲۲ بهمن بلکه باید فاتعه اسلام را خواند.

لذا با انتخاب ریاست جمهوری صالح وجهادی وولایت پذیری وبا قاطعیت آینده کشور ومردم را تضمین کنیم وامید را به مردم باز گردانیم وچرا که حق این مردم نجیب وشهید پرور این نیست که امروز گریبانگیر آنان شده است.

محمدعلی دهقانی در پایان تصریح نمود:به عنوان یک کاندید شورای شهر عرض می کنم درخدمت شما که هیچ قول واهی به شهروندان نداده ونخواهم داد اما بین خود وخدای خود عهد می بندم تمام تلاش خود را جهت توسعه شهرم وآ نچه که حق شماست انجام دهم وهمچنان با مردم وکنار مردم واز مردم وپاسخگوییآنان باشم. همچنین رییس ستاد محمدعلی دهقانی کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر برازجان معرفی شد ،غلامرضا سلیمانی زاده عضو انجمن شعر و ادب و هنر دشتستان و از یادگاران دفاع مقدس به عنوان رئیس ستاد محمدعلی دهقانی معرفی شد




کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ دهقانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار