کد خبر: 24286 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1400 - 19:06
در شهرستان بوشهر
تعقیب و گریز پلیس بوشهر و باند سرقت میلیاردی طلاجات منزل +جزئیات وعکس

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر: در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات سرقتی از منازل مالباختگان کشف شد.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر: در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات سرقتی از منازل مالباختگان کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری اعضای یک باند سرقت طلاجات منزل خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل (طلاجات) در سطح شهر بوشهر، در یک هفته گذشته، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با افزایش گشت‌های انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس و رصد اطلاعاتی نهایتا اعضای یک باند سرقت شناسایی و زیر نظر گرفته شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر عنوان کرد: سارقان که با یک خودرو سواری در حال شناسایی سوژه مناسب برای سرقت بودند، به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند، اما با اقدام به موقع ماموران انتظامی یکی از اعضای این باند دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با همکاری ماموران انتظامی شهرستان دیلم یکی دیگر از سارقان، در محور خروجی استان دستگیر شد، گفت: دو نفر دیگر از اعضای این باند که متواری شده اند، هویت آن‌ها به صورت کامل شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه همه اعضای این باند غیربومی بودند تاکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات سرقتی از منازل مالباختگان کشف شد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24286