کد خبر: 24193 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 خرداد 1400 - 22:16
جمیری در صحن مجلس: نیمی از برق استان بوشهر را به شبکه سراسری داده و به مردم خاموشی می‎دهند

نوای جنوب:نماینده بوشهر ادامه داد: مردم با بهره‌مندی از فرصت تاریخی انتخابات ریاست جمهوری به رفع فقر، فساد و تبعیض موجود در کشور که حاصل عملکرد دولتی ناکارآمد بوده کمک کنند.

نوای جنوب:نماینده بوشهر ادامه داد: مردم با بهره‌مندی از فرصت تاریخی انتخابات ریاست جمهوری به رفع فقر، فساد و تبعیض موجود در کشور که حاصل عملکرد دولتی ناکارآمد بوده کمک کنند.کرد دولتی ناکارآمد بوده کمک کنند.

  نماینده بوشهر در صحن علنی مجلس گفت: از استانی سخن می گویم که از 4 هزار مگاوات برق تولید شده در آن نیمی را به شبکه سراسری برق تحویل می دهند اما در گرمای 45 درجه تصمیم می گیرند تا با قطعی برق آسایش و آرامش مردمانش را سلب نمایند.

  عبدالکریم جمیری در نطق خود در جلسه چهارشنبه مجلس افزود: از استانی بگویم که آب شرب مردمانش را به برجام نافرجام گره زده اند و در فصل گرم سال بعضی از شهرها و روستاهایش هفتگی یا 10 روز یکبار از نعمت آب آشامیدنی بهره می برند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بوشهر همان استانی است که بیشترین خدمات را برای تولید و توسعه کشور ارائه داده و امروز هم برای توسعه ایران عزیز مطالبه می کند که اتمام پروژه نیمه تعطیل راه آهن به عزم جدی نیاز دارد اما گوشی بدهکار نیست و در اولویت بیستم بودجه قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از نطق خود بیان کرد: مردم با بهره‌مندی از فرصت تاریخی انتخابات ریاست جمهوری به رفع فقر، فساد و تبعیض موجود در کشور که حاصل عملکرد دولتی ناکارآمد بوده کمک کنند.

جمیری افزود: مردم عزیز، می توانیم در پایان خردادماه شاهد آغاز یک انقلاب اداری-اقتصادی برای رفع گرفتاری ها و دشواریهای کنونی باشیم یا شاهد تشکیل دولت سوم ناامیدی و بی تدبیری بوده و بار انتخاب ناصحیح خود را به دوش نظام و انقلاب بیندازیم، دولتی کارآمد و خدمتگذار، ولایتمدار و مردم دار، ساده و ظلم ستیز، ضد فقر و فساد و تبعیض خاص و نیاز امروز ما است به همت والای شما مردم شریف ایران.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24193