کد خبر: 24191 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 خرداد 1400 - 21:56
۱۲۰ دستگاه ماینر در استان بوشهر کشف شد*

نوای جنوب:نوای جنوب: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کشف ۱۲۰ دستگاه ماینر جدید در این استان شماره ماینر های کشف شده در استان بوشهر ۱۴۴۹ دستگاه رسید.





نوای جنوب: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کشف ۱۲۰ دستگاه ماینر جدید در این استان شماره ماینر های کشف شده در استان بوشهر ۱۴۴۹ دستگاه رسید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تامین برق پایدار مشترکان طرح جمع آوری ماینرها و رمز ارز های غیرمجاز از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده و همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ماینر ها مصرف برق بسیار بالایی دارند و هر یک دستگاه مانیر به اندازه یک کولرگازی برق مصرف می کند ،  با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان سعی بر این است تا از فعالیت آنها در این ایام جلوگیری شود.
حشمتی ادامه داد: بر اساس طرح تشویقی اعلام شده توسط توانیر، مشترکانی که اقدام به معرفی دارندگان ماینرهای غیر مجاز کنند تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پاداش نقدی برخوردار خواهند شد.
 وی اظهار کرد: صنعت برق امسال با توجه به افزایش دما و همچنین کاهش بارش ها که منجر به کاهش تولید شده، و همچنین استفاده بی رویه رمز ارزهای غیر مجاز  شرایط خاصی را تجربه می‌کنند و می طلبد که مشترکان محترم  با مدیریت مصرف همکاری لازم را برای عبور موفق از پیک بار تابستان ایفا کنند.
حشمتی ادامه داد: با چنین وضعیتی تنها راهکار موجود مصرف بهینه انرژی الکتریکی است که در این راستا خاموش نمودن چراغهای اضافی و استفاده از نور طبیعی افتاب در روز، سرویس به موقع کولرها، نگه داشتن دمای کولر روی ۲۵ درجه و عدم استفاده از دستگاههای   برقی پر مصرف و غیر ضروردر ساعت‌های  پیک (از ساعت ۱۲ تا ۱۸)  باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.
وی عنوان کرد: مصرف بهینه برق در واقع معامله دو سر برد برای تمامی مشترکان است چرا که علاوه بر کمک به عبور موفق از پیک بار تابستان و تداوم برق منازل، در  بهره‌مندی مشترکان از مزایای طرح برق امید و کاهش هزینه برق مصرفی آنها کمک شایانی ایفا می‌کند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24191