کد خبر: 24122 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 17 خرداد 1400 - 07:37
دیدار ایران و بحرین فینال است

نوای جنوب:حشمت مهاجرانی در مورد بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 که فردا برگزار خواهد شد

نوای جنوب:حشمت مهاجرانی در مورد بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 که فردا برگزار خواهد شدحشمت مهاجرانی در مورد بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 که فردا برگزار خواهد شد، گفت: مسئله مهم در مورد بازی با بحرین این است که کادر فنی تیم ملی ایران، به خوبی حریف را برای بازیکنان آنالیز کند. نمی‌دانم در حال حاضر آنالیزور تیم ملی چه کسی است و آیا خود اسکوچیچ حریفان را آنالیز می‌کند یا اینکه تیم ملی آنالیزور دارد، ولی اعتقاد من این است که آنالیز کردن بحرین برای بازی فردا مسئله بسیار مهمی است. به هر حال کادر فنی باید برای استفاده از نقاط ضعف و قوت حریف و همچنین تاکتیک و ترکیب تیم، بهترین تصمیم را بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در بازی قبلی برابر هنگ‌کنگ از لحاظ هماهنگی تیمی شرایط خوبی نداشتیم و گل اولی که قلی‌زاده زد، ممکن است هر 10 سال یک بار تکرار شود و گل وحید امیری هم بعد از برخورد توپ به بازیکن حریف وارد دروازه شد. در این بازی مهدی طارمی و سردار آزمون هم به‌عنوان دو مهره تعیین‌کننده، تحرک خوبی نداشتند و روز خوبی را پشت سر نگذاشتند. امیدوارم عملکرد آنها در بازی با بحرین، مانند بازی قبلی نباشند. ما شاید برای گردش توپ و رساندن آن به محوطه جریمه حریف مشکل نداشته باشیم، ولی مسئله مهم این است که برای گل زدن و استفاده از موقعیت‌ها برنامه داشته باشیم.

مهاجرانی در پاسخ به این پرسش که «آیا به شکست دادن بحرین در بازی فردا امیدوار هستید؟»، اظهار داشت: من قبلاً هم گفتم که در تمامی نقاط زمین نسبت به بحرین و عراق برتری داریم، ولی مهم این است که با ذهنی روشن با آنها روبه‌رو شویم و اجازه ندهیم که خودشان را به ما تحمیل کنند. بازی با بحرین مثل یک فینال بزرگ برای ما اهمیت دارد و این مسابقه نقش مهمی در صعود ما به جام جهانی خواهد داشت. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24122