کد خبر: 24120 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 خرداد 1400 - 07:33
دکتر شیخ موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر : امروز رسالت همه ما خارج از نگاه‌ها، خواسته ها و مطالبات، اتحاد و انسجام است

نوای جنوب:نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی  درنشست شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر گفت : امروز رسالت همه ما خارج از نگاه‌ها، خواسته ها و مطالبات، اتحاد و انسجام است.

نوای جنوب: نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی  درنشست شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر گفت : امروز رسالت همه ما خارج از نگاه‌ها، خواسته ها و مطالبات، اتحاد و انسجام است.

حجت الاسلام موسی احمدی اظهار داشت: اگر روزی اخلاص از کار ما گرفته شد و وارد منیت شدیم باید فاتحه همه چیز را بخوانیم.
وی با بیان این که دشمنان ما غافل ننشستند، ابراز داشت: آن ها هم حرکت ایجابی دارند و هم سلبی، نه اخلاق را رعایت می کنند، نه انصاف و نه وجدان را.
*نماینده مردم جنوب استان بوشهر با اشاره به پایگاه بالای آرای آیت الله رییسی گفت: ما نیاز به تخریب دیگران نداریم بلکه باید شاخصه‌های ایشان را برجسته کنیم.*
احمدی با بیان این که ما تدبیر، درایت، برنامه ریزی و حرکت سیستمی داریم، افزود: هر کدام از احزاب و گروه‌ها باید خود را یک قطعه از این سیستم بدانند که اگر قطعه‌ای درست کار نکند،  سیستم به جلو نخواهد رفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: فرمایشات اخیر رهبری را تکلیفی شرعی برای خود می‌دانم و باید با تمام وجود در انتخابات حضور پیدا کنیم.
احمدی در پایان ابراز داشت: اگر به امید خداوند در این انتخابات پیروز شویم اتفاق و انسجامی روی خواهد داد که جامعه به آرامش خواهد رسید.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24120