کد خبر: 24106 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 خرداد 1400 - 17:05
دمای بالای ۵۰ درجه در استان بوشهر امروز و فردا ادامه دارد

نوای جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود امروز و فردا در برخی نقاط دمای هوا به ۵۰ درجه سلسیوس و بالاتر برسد.

نوای جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود امروز و فردا در برخی نقاط دمای هوا به ۵۰ درجه سلسیوس و بالاتر برسد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در سطح استان و بر روی دریا به ویژه در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان سرعت وزش بادهای شمال غربی افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سواحل شمالی و مرکزی مواج و متلاطم خواهد بود خاطرنشان کرد: از فردا شب تا پایان چهارشنبه نیز همه سواحل و فراساحل استان به تناوب مواج خواهد شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود امروز و فردا در برخی نقاط دمای هوا به ۵۰ درجه سلسیوس و بالاتر برسد.

وی اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و احتمال گرد و خاک، فردا در برخی نقاط جنوبی مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی در قسمت‌های شمالی و مرکزی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۶ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های جنوبی ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی .۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24106