نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 خرداد 1400 - 10:06

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از کشف ۳۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال دیگر در استان خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۴۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در استان بوشهر کشف شده است.

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از کشف ۳۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال دیگر در استان خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۴۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در استان بوشهر کشف شده است.غلامرضا حشمتی جمعه در برگزاری هفتمین مانور اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه این مانور با محوریت کاهش الگوی مصرف برق در ادارات اجرا شد اظهار داشت: مانور اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با هدف کاهش مصرف برق به میزان 50 درصد قبل از پایان وقت اداری و 90 درصد پس از وقت اداری و تعدیل مصارف ادارات در تعطیلات اجرا شد.

1400 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در استان بوشهر کشف شد

وی مقابله دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال‌، اتصال سست، بررسی مشکلات شبکه برق، تعدیل و تنظیم بار روشنایی را از دیگر اهداف برگزاری این مانور دانست و بیان کرد: در برگزاری این مانور با کشف 30 ماینر غیرمجاز شمار دستگاه‌های کشف شده در استان بوشهر به یک‌هزار و 400 دستگاه رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه در این مانور 63 خودرو سبک و سنگین و 45 نفر کارشناس فنی و پیشتیبانی مشارکت کردند گفت: در این راستا 80 اداره پرمصرف برق شناسایی و تذکر لازم ارائه شد.

حشمتی، تحلیل اطلاعات مصرف مشترکان برق اداری استان، کشف 20 فقره برق غیر مجاز و تعدیل چراغ روشنایی معابر 100 دستگاه را از دیگر دستاوردهای این مانور دانست و تأکید کرد: عوامل اصلی مانور اقدام فراگیر پایش بار دستگاه‌های اداری بود زیرا با توجه به اینکه تمامی دستگاه‌های اداری باید بعد از ساعت اداری و در روزهای تعطیل مصرف برق خود را حدود 90 درصد کاهش دهند.

وی افزود: از طرفی با توجه به تعطیلی چهار روزه ادارات در استان بوشهر و به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی برق در شرایط کنونی هفتمین اقدام فراگیر تشکیل و بار مصرفی دستگاه‌های اداری مورد پایش و بررسی قرار گرفت و نسبت به اخطار و قطع دستگاه‌های غیر متعهد اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد: در چند روز آینده دما هوا در استان بوشهر به طرز محسوسی افزایش می‌یابد که با هدف جلوگیری از خاموش اعمال مدیریت مصرف باید با جدیت تمام مدنظر قرار گیرد.

حشمتی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نور طبیعی آفتاب برای روشن کردن خانه در طول روز، استفاده نکردن از ‌دستگاه‌های پرمصرف در ساعت‌های 12 تا 18، سرویس به موقع کولرها و نگه داشتن دمای آن روی 25 درجه از راهکارهای اصلی در مدیریت مصرف است.

وی تأکید کرد: پیک بار مصرف برق در استان بوشهر بین ساعت 12 تا 18 تعیین شده است که در این ساعت‌ها باید با هدف عبور موفق از پیک بار، میزان مصرف به طرز محسوسی کاهش یابد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار