کد خبر: 24099 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 خرداد 1400 - 10:04
کرونا علت مرگ سه استان بوشهری دیگر شد

نوای جنوب: دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر گفت: هفت نفر به تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان افزوده شدند و تعداد قربانیان به هزار و ۱۸۰ نفر رسید.

نوای جنوب: دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر گفت: هفت نفر به تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان افزوده شدند و تعداد قربانیان به هزار و ۱۸۰ نفر رسید. سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۲۶۳ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۳ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، عنوان کرد: امروز ۳ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۳ آقا با ۸۴، ۷۹ و ۷۲ سال سن با سابقه بیماری مغزی و فشارخون در استان به ثبت رسید.

دکتر کشمیری افزود: در شبانه‌روز گذشته ۵۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ابتلای ۳۴ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده ‎است.

او افزود: تا کنون ۱۱۸۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۴ هزار و ۴۰۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24099