نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 خرداد 1400 - 09:53

نوای جنوب:از لحظه ای که بوی انتخابات به مشام بغضی ها خورد شاهد اتفاقاتی بودیم که هر کدام جداگانه  بحثی را می‌طلبد.





نوای جنوب:به نام خدا
رضی دربندی

حوالی خیابان انتخابات

از لحظه ای که بوی انتخابات به مشام بغضی ها خورد شاهد اتفاقاتی بودیم که هر کدام جداگانه  بحثی را می‌طلبد.
اول کار گمانه زنی‌ها که چه کسی می‌آید و چه کسی نمی‌آید مدتها افکار عمومی را به خود مشغول کرده بود.
به وقت ثبت‌نام دو اتفاق متضاد هم ذهن ها را به خود مشغول کرد.
شورای نگهبان که مرجع رسمی تفسیر قانون اساسی و سایر قوانین است رسما  شرایط نامزدها را اعلام می کند. بلافاصله رئیس جمهور مدعی حقوق دانی مستند به تفسیر معاون حقوقی خود دستور ثبت نام فله‌ای نامزدها را صادر می‌کند و نخستین نخطی از قانون از سوی رئیس جمهور رقم می خورد.
در ثبت‌نام مشخص می‌شود که همه نوع آدم برای ثبت‌نام آمده‌اند.
 اگر از آنهایی که خیلی تابلو و ضایع بودند بگذریم می‌رسیم به عجایب این انتخابات، شاهد حضور کسانی هستیم که نه قانون اساسی و نه اصل ولایت فقیه را قبول دارند و در کمال ناباوری فرم مخصوص التزام عملی به اسلام و قانون اساسی را هم امضا می‌کنند.وبا این تناقض چکار می‌کنند نیز بماند.
شاید طنز آلود تر قسمت این جریان حضور دولتیان و هواداران دولت باشد که نمادشان جهانگیری و لاریجانی و شریعتمداری و چند نفر دیگر بودند. که البته فیس و افاده و پز و بغض شان هم از همه بیشتر بود.
کسان دیگری که به عدم احراز صلاحیت خود مطمئن هستند می‌آیند البته با کلی تهدید و توپ وتشر که ایها الناس من آنم که رستم بود پهلوان.
شورای نگهبان 592 نفر را به هفت نفر تقلیل می دهد و میسپارد به وزارت کشور.
جیغ بنفشها از گوشه و کنار به هوا بلند می‌شود رئیس جمهور قانون دان از رقابتی نبودن انتخابات گله مند است البته پر واضح است که ایشان از ناکامی در تثبیت نامزدهای دولت ناکام مانده است و ناراحتیش نیز قابل درک است .
اصلاح طلبان که در درونشان به خاطر نجاتشان توسط شورای نگهبان و رهایی از کم محلی مردم جشن است طبق معمول خود ننه من غریبم را شروع می‌کنند و اینکه ما نامزدی نداریم اما جلو چشم همه می‌پرند و خود را آویزان جناب همتی می‌کنند البته زیرکانه چشمکی هم به مهر علیزاده می‌زنند. هم زمان جهانگیری نیز خبر از جشن و پایکوبی در خانه‌اش بابت عدم احراز صلاحیتش می‌دهد.
موذی گریها آغاز می‌شودناگهان کاشف به عمل می آید که
رئیس جمهور از نامزدها می‌خواهد تا موضع خود را در رابطه با اینترنت و رابطه خارجی مشخص کنند.
همتی که خود عضوی از دولت است به ناگاه میپرد اونور گود گویا سالها اپوزیسیون بوده همه چیز را به نقد می‌کشد و وعده‌های شیخ حسنی را در دستور کار قرار می‌دهد و طبق شیوه سلف خود شروع می‌کند به نعل وارونه زدن و در پاسخ به سوالی در مورد اشتغال اظهار فضل می‌کند چرا با دختران تماس میگیرند و تذکر می‌دهند که چرا در خودرو حجاب را رعایت نمی‌کنید. جل الخالق از این موجودات مریخی. کاملا واضح است برای حضرات قافیه تنگ شده است و به قول معروف چو قافیه تنگ اید... شاعر به جفنگ اید.
اما اگر از دست پاچگی برادر محسن یار وفادار همه انتخابات بگذریم می‌رسیم به شاه بیت این جریان، به اذعان خود اصلاح‌طلبان و و صاحب نظران بی طرف دیگر نه اصلاح طلبان و نه دولتیان هیچ اقبالی نزد مردم ندارند و دولت سوم روحانی یا خاتمی رؤیای بچه گانه است و حجةالاسلام رییسی پیشتاز بلامنازع این انتخابات است اما بی اخلاقی اصلاح طلبان تمامی ندارد و طبق اصل نیش عقرب نه از ره کین است بلکه مقتضای طبیعتش چنین است . متاسفانه کینه جویانه شروع کرده‌اند به لجن پراکنی و تهمت زنی و دروغ گویی علیه این سید
اما از شواهد پیداست مردم ما از اتفاقات سال‌های 92و96درسها گرفته‌اند و به متلک پراتیها دیگر هیچ اهمیتی نمی‌دهند.
آماده باشید خیابان انتخابات برای انقلابیون بازگشایی شده است.
منتظرتان هستیم.
همه با هم صندوقهای رای با انتخاب مرد میدان عمل
رییسی
پانزده خرداد 1400
دشتستان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رضی دربندی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار