نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 خرداد 1400 - 09:12

نوای جنوب: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: هفتمین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق این استان  همزمان با سایر شرکت های توزیع کشور روز های پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه ۱۴۰۰ به اجرا درآمد.





نوای جنوب: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: هفتمین اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق این استان  همزمان با سایر شرکت های توزیع کشور روز های پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۳ و ۱۴ خردادماه ۱۴۰۰ به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر: غلامرضا حشمتی  در تشریح برگزاری مانور اظهار داشت: هفتمین مانور اقدام فراگیر با محوریت کاهش الگوی مصرف ادارات به میزان ۵۰ درصد قبل از پایان وقت اداری و ۹۰ درصد پس از وقت اداری و تعدیل مصارف ادارات در تعطیلات به اجرا درآمد.
وی بیان کرد: مقابله با  دستگاههای رمزارز دیجیتال، رفع اتصالات سست و معایب شبکه و تعدیل و تنظیم بار روشنایی  از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود.
حشمتی ادامه داد: در برگزاری این مانور با کشف ۳۰ ماینر غیرمجاز شمار دستگاه‌های کشف شده در استان بوشهر به یکهزار و ۴۰۰ دستگاه رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در این مانور تعداد ۵۰ خودرو سبک، تعداد ۱۳ خودرو سنگین و ۴۵ نفر کارشناس فنی و پشتیبانی
عملیات مشارکت داشتند.
وی ادامه داد: شناسایی و تذکر به  ادارات پرمصرف( ۸۰ مشترک)،  تحلیل اطلاعات مصرف کلیه مشترکین اداری استان،  کشف ۲۰ فقره برق غیر مجاز و تعدیل چراغ روشنایی معابر ۱۰۰ دستگاه از دیگر دستاوردهای این مانور بود.
حشمتی ادامه داد: دلایل اصلی مانور اقدام فراگیر پایش بار دستگاههای اداری در روز پنجشنبه و جمعه بود زیرا با توجه به اینکه کلیه دستگاههای   اداری باید بعد از ساعت اداری و در روزهای تعطیل مصرف برق خود راحدود ۹۰درصد کاهش دهند.
وی افزود: از طرفی با توجه به تعطیلی ۴ روزه ادارات در استان بوشهر و به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی برق در شرایط کنونی هفتمین اقدام فراگیر تشکیل و بار مصرفی دستگاههای   اداری مورد پایش و بررسی قرار گرفت و نسبت به اخطار و قطع دستگاههای غیر متعهد اقدام شد.

وی عنوان کرد: در چند روز پیش رو دما در استان بوشهر به طرز محسوسی افزایش می‌یابد که با هدف جلوگیری از خاموشی اعمال مدیریت مصرف باید با جدیت تمام مدنظر قرار گیرد.
حشمتی ادامه داد: استفاده از ظرفیت نور طبیعی آفتاب برای روشن کردن خانه در طول روز، استفاده نکردن از دستگاههای پرمصرف در ساعت‌های غیرپیک از ساعت ۱۲ تا ۱۸ ،  سرویس به موقع کولرها و نگه داشتن دمای آن روی ۲۵ درجه از راهکارهای اصلی در مدیریت مصرف است.

وی یادآور شد: پیک بار مصرف برق در استان بوشهر۱۲ تا ۱۸ است که در این ساعت‌ها باید با هدف عبور موفق از پیک بار، میزان مصرف به طرز محسوسی کاهش یابد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار