نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 خرداد 1400 - 08:56

نوای جنوب:رفع موانع تولید و تامین برق پایدار با همکاری صنایع، اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

نوای جنوب:رفع موانع تولید و تامین برق پایدار با همکاری صنایع، اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای تحقق شعار رهبر انقلاب مبنی بر «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» تامین برق پایدار صنایع در اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در بازدید مشترک همراه با معاون امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل دامپزشکی استان و همچنین فرماندار گناوه از ۲  واحد جوجه کشی و کشتارگاه دام در گناوه اظهار داشت: حل مشکلات تامین برق صنایع به طور اولویت دار بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به حل آن اقدام می‏شود.
وی بیان کرد: تابستان امسال با توجه به افزایش مصرف برق انتظار است صنایع نیز در جهت رفاه حال عموم در مدیریت پیک بار در تعامل لازم با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر باشند.
حشمتی اظهار داشت: کاهش ذخیره سدها در اثر کاهش محسوس بارش، استفاده گسترده از دستگاه استخراج ارز دیجیتال، گرم شدن هوا در مقایسه با میانگین بلند مدت از جمله عواملی است منجر به نابرابری میزان تولید و مصرف مشترکان شده است.
وی گفت: با چنین شرایطی انتظار است فعالان بخش های مختلف برای عبور موفق از پیک مصرف برق استان بوشهر همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.
حشمتی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نور طبیعی آفتاب برای روشنایی خانه، نگه داشتن دمای کولر روی دمای ۲۵ درجه، سرویس به موقع کولرها، اجتناب در استفاده از دستگاه پرمصرف غیرضرور در ساعت های پیک از جمله راهکارهای اساسی برای کاهش مصرف و گذر موفق از پیک بار تابستان است که باید در رعایت آن اهتمام جدی صورت گیرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار