نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 خرداد 1400 - 14:19
ارسالی کاربران

نوای جنوب:در برخی گروههای واتساپی متنی منتشر شد که چرا دکتر رضایی با وجود حمایت از آیت الله رئیسی، با دکتر زاکانی همراهی می کند و این بین نیروهای انقلابی تفرقه ایجاد نمی کند؟ و یا برخی این کار را به دلایل نامعلومی وهن به جریان انقلابی و مردم دشتستان دانسته اند که چند نکته جهت روشن شدن این شبهه لازم است:





نوای جنوب:(ارسالی کاربران)در برخی گروههای واتساپی متنی منتشر شد که چرا دکتر رضایی با وجود حمایت از آیت الله رئیسی، با دکتر زاکانی همراهی می کند و این بین نیروهای انقلابی تفرقه ایجاد نمی کند؟ و یا برخی این کار را به دلایل نامعلومی وهن به جریان انقلابی و مردم دشتستان دانسته اند که چند نکته جهت روشن شدن این شبهه لازم است:

دکتر رضایی رابطه صمیمی و نزدیکی با آیت الله رئیسی داشته اند و الان هم این رابطه پایدار بوده و هست. دوستان قطعاً جلسه خصوصی ایشان و آیت الله رئیسی در سال ۹۸ را در ذهن دارند و اخیراً هم جلسه خصوصی با ایشان جهت مشکلات شهرستان داشته اند.

 آنگونه که من اطلاع دارم آقای دکتر زاکانی با دعوت جریان انقلابی و آیت الله رئیسی و برای کمک به ایشان در مناظرات به انتخابات ورود کرده اند و هدفشان و راهشان در انتخابات یکی است و راه نهایی قطعاً منجر به وحدت است.

 بحث سوم اینکه نماینده یک کاندیدا متخصص ترین و مورد اعتمادترین فرد به کاندیداست و این برای ما باید افتخار باشد نه شبهه.

 و نکته آخر هم اینکه همانطور که اطلاع دارم نماینده قاضی زاده نماینده اصفهان در مجلس، نماینده آقای جلیلی آقای فیروزآبادی معاون سابق آستان قدس رضوی، نماینده محسن رضایی از مدیران ارشد مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مهرعلیزاده و همتی از مدیران ارشد دولت بوده اند. اگر نماینده ما در این سطح و در این جمع باشد باعث افتخار و مباهات است یا موجب شبهه و سئوالات غرض ورزانه؟

 خواهشمندم در این ایام که بیشتر از گذشته نیاز به وحدت هستیم وارد بازی کسانی که همیشه موجب تفرقه بودند نشوید.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار