نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1400 - 13:18

نوای جنوب:عباس دیری افزود: این جلسه جهت تبیین شیوه نامه اجرایی و نحوه ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و نحوه اطلاع رسانی آن برگزار شده است.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛ به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و برگزاری نوزدهمین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کارافتاده کلی نمونه،  جلسه ای با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان، مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر، رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان و رئیس کانون همکاران بازنشسته تامین اجتماعی استان در محل اداره کل تامین اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس با کلیه شعبات و با حضور نمایندگان کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان های استان برگزار شد.

در ابتدا مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام والای بازنشستگان گفت: هرساله به همین مناسبت از بین بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، تعدادی از بین این عزیزان انتخاب و تجلیل بعمل می آید که امسال نیز برای نوزدهمین دوره این مهم در استان بوشهر انجام خواهد گرفت.

عباس دیری افزود: این جلسه جهت تبیین شیوه نامه اجرایی و نحوه ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و نحوه اطلاع رسانی آن برگزار شده است.

مدیر کل استان در قسمتی از صحبت هایش با اشاره به بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران گفت: امسال با توجه به بحث افزایش حقوق مستمری بگیران بودجه درآمدی استان افزایش 55 درصدی داشته که امیدواریم بتوانیم امسال به نحو شایسته ای در استان هزینه کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی نیز با اشاره به جایگاه بازنشستگان گفت: بازنشستگان سرمایه های باتجربه ای هستند که باید برای ارتقا جایگاه این عزیزان تلاش دوچندان کنیم.

دکتر سیدجواد رکابپور افزود: با توجه به شیوع کرونا امسال باید تلاش کنیم تا نسبت به سال قبل برای تکریم بازنشستگان مراسم در شان این عزیزان برگزار کنیم و مدیریت درمان نیز آماده هرگونه همکاری با بازنشستگان عزیز می باشد.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان نیز در این جلسه با اشاره به توجه بیشتر به بازنشستگان گفت: انتظاری که داریم این است که نسبت به کانون توجه بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم بهتر از قبل خدمت دهی به بازنشستگان را انجام دهیم.

سید موسی میرجهانمردی افزود: اکنون ما بیش از 10 هزار عضو در سراسر استان داریم که امیدواریم امسال با کمک و یاری تامین اجتماعی مانند سال های گذشته خدمات خوب و در شانی را ارائه دهیم که البته در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که باید آنها را برطرف نمائیم.

وی با برشمردن تعدادی از مشکلات موجود گفت: یکی از مشکلاتی که در سطح استان داریم نبود شعبه بانک رفاه در دلوار و جزیره خارگ است که باعث شده تا نتوانیم در این دو حوزه خدمات مالی و بانکی مناسبی برای اعضا انجام دهیم.

مختار پوربهی رئیس کانون همکاران بازنشسته تامین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن اشاره به بحث متناسب سازی حقوق مستمری بگیران گفت: این کار بزرگی بود که با همت آقای دکتر سالاری و تیم شان انجام گرفت که شایسته تقدیر است و اگر بازنشستگان مطالباتی دارند باید اعتراض خود را به دولت اعلام کنند زیرا دولت دیون تامین اجتماعی را پرداخت نمی کند که همین باعث بوجود آمدن پاره ای مشکلات برای سازمان تامین اجتماعی شده است.

در ادامه رئیس و کارشناس ارشد روابط عمومی و فرهنگی اداره کل جزئیات شیوه نامه اجرائی و فرآیند انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کارافتاده کلی نمونه را تشریح نمود.

در پایان جلسه که به صورت ویدئو کنفرانسی انجام گرفت تعدادی از رئیس شعبه های شهرستان ها و نماینده کانون های بازنشستگی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار