نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1400 - 13:14
روز گذشته

نوای جنوب:روز دوشنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۰، نوروزی فرماندار دشتستان در نشست ستاد مقابله باکرونای شهر ستان گفت: سخنرانی و تبلیغات کاندیدای ریاست جمهوری درسالنها و فضاهای سرپوشیده  ممنوع می باشد





نوای جنوب: به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان ؛ روز دوشنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۰، نوروزی فرماندار دشتستان در نشست ستاد مقابله باکرونای شهر ستان گفت: سخنرانی و تبلیغات کاندیدای ریاست جمهوری درسالنها و فضاهای سرپوشیده  ممنوع می باشد*
فتح اله نوروزی  در این نشست با اعلام اینکه بیماری کرونا همچنان وجود دارد اظهار داشت:باید توجه داشته باشیم که بیماری کرونا همچنان وجود دارد و روزانه در سراسر کشور قربانی می گیرد و افراد زیادی با این ویروس خطرناک دست و پنجه نرم می کنند.*
نوروزی افزود:رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید سرلوحه زندگی ما باشد چون عادی انگاری و عدم رعایت اصول بهداشتی عواقب ناگواری دارد و باعث شیوع بیشتر ویروس و بالا رفتن آمار ابتلا و مرگ و میر می شود.*
وی تصریح کرد:گرچه آمار مبتلایان تا حدودی نزولی شده است اما این وضعیت بسیار شکننده است و با سهل انگاری و رعایت نکردن دستورات بهداشتی امکان ورود به وضعیت قرمز وجود دارد. فرمانداردشتستان با اشاره به شروع واکسیناسیون در کشور ابراز داشت:خوشبختانه با تدابیر خاص*
دولت،واکسیناسیون تعدادی از هموطنان طبق اولویت بندی انجام شده و امید است در آینده ای نه چندان دور واکسیناسیون عمومی نیز آغاز شود و بر همه دستگاه های اجرایی لازم است با بهداشت و درمان در رابطه با این موضوع همکاری نمایند.*
نوروزی افزود:اطلاع رسانی به گروه های هدف و عموم مردم در رابطه با واکسیناسیون باید گسترده باشد و بهداشت و درمان و سایر دستگاه های ذیربط اهتمام لازم را داشته باشند.
فتح اله نوروزی  تاکید کرد: نظارت و بازرسی های تیمهای گشت مشترک در مرکز شهرستان و سایر بخشهای شهرستان در مورد استفاده از ماسک در پارکها ، ، مراکز تجمعی و همچنین  صنوف  باید با برنامه ریزی اصولی و به صورت دقیق و مستمر انجام شود.
فرماندار دشتستان بیان داشت:برپایی هرگونه تجمع در اماکن تفریحی و غیره ممنوع است و شبکه بهداشت و درمان،اماکن ، ناجا نظارت جدی بر پارک ها،شهربازی ها،فضاهای ورزشی و ... داشته باشند.
نوروزی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در وسایل نقلیه عمومی تاکید کرد و ابراز داشت:فعالیت وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی ها،اتوبوس ها و غیره باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی همراه باشد و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.
وی فعالیت شهربازی های روباز را منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و افزود:فعالیت شهربازی های سرپوشیده،ممنوع است و شهر بازی های روباز نیز در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی بسته خواهند شد.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی،بانک ها باید طبق بخشنامه ها و دستورالعمل ها عمل کنند و رعایت توصیه های بهداشتی را سرلوحه قرار دهند و با ادارات و بانکهایی که دستورالعملها را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد شد.
نوروزی با اشاره به ورود کشور به فضای انتخاباتی ابراز داشت: مسئولین ستادها باید با ستاد انتخابات فرمانداری هماهنگی لازم را داشته باشند و اگر بدون هماهنگی ستادی برپا شود ، بدون هیچ گونه مماشاتی تعطیل خواهند شد.
وی همچنین اظهار کرد: ادارات شهرستان  مانند آموزش و پرورش ، اداره ورزش و جوانان سالنهای سربسته خود را در اختیار هیچ کدام از نامزدهای انتخابات  نباید قرار دهند .
تبلیغات کاندیدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید طبق شیوه نامه های ستاد کرونا انجام شود و با هرگونه تخلف در این رابطه برخورد قانونی خواهد شد.
فرماندار شهرستان دشتستان گفت: اگر مجوزی برای برگزاری ستاد انتخاباتی صادر شود، فقط در خیابان فردوسی شهر برازجان ستادهای تبلیغاتی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا می توانند فعالیت نمایند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار