نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1400 - 13:08

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:روند احداث و تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی برازجان در مرحله پایانی است و در آینده نزدیک ارائه خدمات درمانی در مرکز تازه تاسیس انجام می پذیرد.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ؛دکتر سید جواد رکاب پور مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در بازدید از پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی برازجان با اشاره به اهمیت تسریع در روند تکمیل این درمانگاه گفت:مراحل تکمیل و آماده سازی ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی به جد در حال پیگیری است و انتظار داریم در آینده بسیار نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:مرکز درمانگاهی تامین اجتماعی برازجان پس از سالها استقرار در مکان استیجاری خدمات درمانی را در مکانی مناسب تر و با خدماتی بهتر به مراجعین ارائه خواهد نمود.

دکتر رکاب پور بیان داشت:سازمان تامین اجتماعی در قالب دو مرکز بیمارستانی و درمانگاهی در شهر برازجان خدمات درمانی به مردم عزیز دشتستان  ارائه می نماید.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر همچنین در بازدید از بیمارستان مهر برازجان گفت:این مرکز درمانی ابتدا به صورت مرکز تک تخصصی زنان و زایمان فعال شده و برنامه ها و  راهکارهای بسیار خوبی در جهت توسعه و افزایش خدمات بیمارستان در دست بررسی و اقدام می باشد.

دکتر رکاب پور اظهار داشت:  مراحل نهایی توسعه 20تخت بستری این مرکز درمانی در حال سپری شدن است و بزودی ظرفیت تخت های این بیمارستان افزایش خواهد یافت.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود:نگاه مجموعه مدیریت درمان استان افزایش  حداکثری خدمات درمانی بیمارستان مهر و تبدیل آن به یک مرکز بیمارستانی جامع و کامل می باشد و در این راستا پیگیریهایی لازم نیز صورت گرفته است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مدیریت درمان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار