نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 ارديبهشت 1400 - 18:40
مهندس حشمتی

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ششمین مانور یک روزه فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همزمان با سایر شرکت های توزیع سراسر کشور روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۳۰ با هدف بسترسازی برای عبور موفق از پیک تابستان با موفقیت پایان یافت.





نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ششمین مانور یک روزه فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همزمان با سایر شرکت های توزیع سراسر کشور روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۲/۳۰ با هدف بسترسازی برای عبور موفق از پیک تابستان با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح برگزاری مانور یاد شده اظهار داشت: در قالب این مانور ۶۵ اکیپ اجرایی برای جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز فعال شدند که دستاوردهای آن کشف ۷مرکز و ضبط بیش از ۱۲۶ دستگاه ماینر غیرمجاز بود.
وی بیان کرد: از ابتدای شروع طرح اقدام فراگیر در استان تاکنون، باهمکاری نهادهای نظامی و قضایی بیش از یکهزار دستگاه ماینر در استان کشف شده است و پیش بینی میشود بیش از ۱۰۰۰۰ کیلووات رمز ارز غیر مجاز در استان فعال باشد که مقابله با آنها از اهداف مهم شرکت می باشد.
وی افزود : هر یک دستگاه مانیر معادل یک کولر گازی برق مصرف می کند که علاوه بر تضییع حقوق بیت المال باعث ایجاد اختلال در برق رسانی پایدار به مردم در فصل تابستان می گردد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود : ساماندهی انشعاب‏های برق غیرمجاز از جمله اولویت‎های اصلی و راهبردی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است چراکه تحقق این مهم ارمغان‌آور برقی پایدار برای مشترکان شرکت در استان بوشهر است.
 غلامرضا حشمتی گفت: در این مانور ۴۲۰ نقطه مورد بررسی قرار گرفت که ۱۷ مورد انشعاب غیرمجاز برق نیز در استان کشف و جمع آوری شد.
وی افزود: در همین راستا مقابله با انشعابات غیرمجاز برق همچون گذشته در اولویت‎های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به شمار می‎رود.
حشمتی یادآور شد: از دیگر اهداف برگزاری مانور، ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری ادارات استان ، ارزیابی آماده به کاری سامانه‌های اطلاع رسانی خاموشی(برق من)و پاسخگویی۱۲۱، تعدیل روشنایی معابر باتکمیل آرایش یک در میان چراغهای روشنایی شبکه‌های توزیع با همکاری ادارات راه و ترابری در تعدیل روشنایی بین شهری بود.
حشمتی افزود: کاهش مصرف روشنایی معابر شهری ، بین شهری و پارک‌ها با همکاری شهرداری ها انجام شده است که تاکنون بیش از ۳۷هزار چراغ تعدیل شده است که این موضوع باعث کمک به کاهش پیک بار شب می گردد.
وی در پایان با اشاره به کاهش بارندگی و کمبود آب نیروگاههای برق آبی و همچنین افزایش دما نسبت به سال قبل و افزایش مصرف برق افزود: تابستان بسیار سختی پیش روی صنعت برق وجود دارد که امیداست با همراهی و مشارکت مردم شریف استان در مدیریت مصرف برق، تابستان را با حداقل خاموشی عبور نمائیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
مانور نمیخوایم برادر عزیز به روشنایی معابر امامزاده کوچه آشپزخانه رسیدگی کنید
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار