کد خبر: 23715 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1400 - 09:27
اتفاق جنجالی در بازی ایرانجوان بوشهر +عکس

نوای جنوب:حساسیت بازی‌های لیگ دسته دوم طی هفته‌های اخیر باعث اتفاقات عجیبی شده که آخرین مورد آن مربوط به درگیری در حاشیه دیدار شهرداری همدان و ایرانجوان بوشهر است.

نوای جنوب:دیدارهای لیگ دسته خصوصا در گروه اول با حساسیت زیادی دنبال می‌شود و تیم‌های با اختلاف امتیازی کمی نسبت به یکدیگر در سودای دستیابی به مجوز صعود و فرار از منطقه خطر هستند. زمانی که قرعه کشی لیگ دسته دوم اعلام شد، از گروه اول این رقابت‌ها به عنوان گروه مرگ یاد شد و اکنون با گذشت 18 هفته از این رقابت‌ها جنگ بزرگی میان 5 تیم برای صعود و 6 تیم برای فرار از منطقه سقوط شکل گرفته است.

اما اتفاق عجیب در حاشیه دیدار جنجالی شهرداری همدان و ایرانجوان بوشهر رقم خورد. جایی که میزبان صدرنشین امیدوار بود با کسب نتیجه در این بازی برابر بوشهری‌ها، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند و حاشیه امنیت مناسبی را شکل دهد. آنها با گلی که محمد بیرانوند وارد دروازه ایرانجوان کرده بود به این هدف خود نزدیک شده بود اما ناگهان همه چیز متفاوت شد و جنوبی‌ها در نمایشی جالب توجه که پایان‌بخش آن هم گل دیدنی دروازه‌بان این تیم بود، موفق شدند از سد حریف خود بگذرند.

با این حال زمانی که بازی با تساوی یک – یک دو تیم پیش می‌رفت، داور با اعلام یک ضربه پنالتی به ضرر ایرانجوان وارد جنجال بزرگی شد. ایرانجوانی‌ها که با ذهنیت نگرانی بابت عملکرد داوری وارد این بازی شده بودند و کادرفنی و بازیکنان این تیم نیز پیش از حضور در همدان خواهان نظارت بیشتر کمیته داوران شده بودند، در شرایطی که امیدوار بودند با کسب نتیجه از این بازی خارج شوند، خود را برابر یک پنالتی مشکوک می‌دیدند. اتفاقی که باعث شد جرقه جنجال شکل گیرد و یکی از بازیکنان ایرانجوان با زدن داور و پرتاب او روی زمین جنجال را شدت بخشید. 

جواد نصراللهی، داور این بازی بعد از اینکه از روی زمین بلند شد، بلافاصله بازیکن خاطی را با کارت قرمز خود مواجه کرد. این در حالی بود که برای لحظاتی بازی کاملا از دست او خارج شد و بازیکنان هر کدام در منطقه جریمه به نحوی با یکدیگر درگیر بودند. سرمربی ایرانجوان نیز در منطقه فنی با فریادهای خود مبنی بر اشتباه داوری و انتقاد از عملکرد نصراللهی و اشاره به این موضوع که همدانی‌ها در دیدارهای قبلی نیز از اشتباهات داوری برای صدرنشینی بی‌بهره نبودند، اعتراض خود را به نمایش می‌گذاشت و در نهایت نیز بازیکن خاطی و اخراجی از زمین مسابقه خارج شد.

بعد از اینکه جو آرام شد، بازیکن شهرداری همدان برای زدن پنالتی پشت توپ قرار گرفت که البته این ضربه راهی به گل نیافت تا بار دیگر بازی برای لحظاتی متشنج شود و بازیکنان ایرانجوان با اشاره به اینکه عدالت اجرا شده، گرد داور جمع شدند.

دقایقی بعد هم این گلر ایرانجوان بوشهر بود که با ضربه‌ای عجیب از دروازه خودی، گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بوشهری‌ها در عین ناباوری و در شرایطی که داور با اعلام یک پنالتی و اخراج یک بازیکن آنها، شرایط را برای کسب نتیجه تغییر داده بود، با دست پر از همدان خارج شود.

ایرانجوانی‌ها البته قصد دارند با ارائه مستنداتی نسبت به عملکرد داوری و اشتباهات این بازی، اعتراض خود را به کمیته داوران و انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه دهند و خواهان توجه و بررسی بیشتر نسبت به اتفاقات رقم خورده در دیدارهای تیم شهرداری همدان دارند. البته باید دید نظر کمیته داوران و انضباطی در خصوص بازیکن خاطی ایرانجوان نیز که در این بازی با داور درگیر شده بود، چه خواهد بود.

کتک‌کاری با داور در لیگ دسته دوم +عکس

کتک‌کاری با داور در لیگ دسته دوم +عکس

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/23715