نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 ارديبهشت 1400 - 08:39

نوای جنوب:حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسی احمدی، نماینده مردم جنوب استان در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان جهان به‌ ویژه مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه تبریک گفت.





نوای جنوب:

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسی احمدی، نماینده مردم جنوب استان در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان جهان به‌ ویژه مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه تبریک گفت.
در این پیام آمده است :
صدای پای عید فطر به گوش جان رسید و دل بر سر دو راهی رفتن ماه مبارک رمضان و آمدن عید فطر باز هم بلا تکلیف مانده است
فطر؛‌ عید ظهور انسانی نو و خاضع از خاکسترهای خویشتن است؛ همچون ققنوسی که از خاکستر خویش باز هم زاده می شود. ماه مبارک رمضان هم مانند کوره ایی است که وجود انسان را پخته و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد . عید فطر برای شادمانی بر رحیل رمضان نیست و بنا است که رمضان با دعاها، مناجات ها و عشق بازی با کلام پروردگارمان در لایه های زلال و شفاف کتاب آسمانی اش از ما آدمی بهتر و ارزنده بسازد تا در عید این ماه با تمام وجود احساس لذت بخش از نو زاده شدن و تازگی را در روح خود احساس کنیم.

ماه مبارک رمضان همواره به عنوان خواستگاه و تجلی بندگی و اطاعت از پروردگار و فرصتی استثنایی برای بندگان اوست تا هرکس به اندازه توان خود از خوشه های رحمت الهی بچیند و به اوج بندگی برسد و خوشا به سعادت و حال بندگان مخلص خدا که قدر فرصت دانستند و پس از یک ماه تلاش و ایستادگی؛‌ ‌اکنون به مقصد فطر رسیده اند .
اما این ماه زیبا و این عید در جنوب و در میان مردم نخل و خورشید و دریا حال و هوای دیگری دارد. شور و شعور و نشاط حاصل از یک ماه بندگی آن هم در آغاز فصل گرم سال توام با مهر و عطوفت و بخشندگی است و مردم در این محفل سراسر آکنده از تقوا و بندگی با ذکر «اللهم اهل الکبریا والعظمه» به استقبال عید خواهند رفت و این عید اسلامی را گرامی خواهند داشت.
امید است آئین صله رحم در ایام عید فطر که به عنوان یکی از ارزشمندترین رسوم این منطقه است ؛ با رخت بر بستن ویروس منحوس کرونا که مدتی است بر جهان چیره شده و در کشور ما نیز مردم با محدودیت های حاصل از این پاندومی دست و پنجه نرم می کنند و خود به خوبی از خطر آن آگاه هستند،‌ به جای خود بازگردد و از مهراندیشان این دیار خواهانم که برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان و همچنین جلوگیری از افزودن فشار کار به سربازان و فرماندهان جبهه ی سلامت از دید و بازدیدها ممانعت کنند تا انشالله مومن و مسلمانی از این حیث رنجی متحمل نشود.
امسال حلول عید فطر مصادف با حملات وحشیانه اسرائیل به غزه و شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از مسلمانان فلسطینی شد. قطعا پاسخ فلسطین نیز به این حملات کوبنده بوده و خواهد بود تا جایی که رژیم صهیونیستی معتقد است که در معرض شدیدترین حملات از سوی گروه های مقاومت فلسطینی قرار گرفته است و انشالله به یاری خدا این رژیم اشغالگر به زودی از روی زمین محو خواهد شد.
ماه مبارک رمضان آزمونی الهی برای مسلمانان جهان بود و شیرینی آن با عید فطر کامل شد و البته آزمونی دیگر برای مردم ایران اسلامی در راه است تا با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بار دیگر مهر خموشی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زده و درخت تنومند انقلاب اسلامی را از تندبادها و ناملایمات محافظت کرده و مدیریت کشور و شهر خود را به افراد اصلح بسپارند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را به پیشگاه ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری ، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه الله تعالی) و همه مسلمین جهان به‌ویژه مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان پیروزی اسلام و مسلمین و رفع هم و غم برای مسلمانان و رستگاری عزت و کرامت همگان را مسئلت دارم



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار