نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 ارديبهشت 1400 - 11:45

نوای جنوب:نشست تخصصی رئیس شورا و شهردار خارگ با مدیران شرکت کشتیرانی والفجر و توافق بر سر کلیات قرارداد

نوای جنوب:

صبح روز گذشته ، طی نشستی رئیس شورای شهر و شهردار خارگ با معاونین بازرگانی ، امور فنی ، حراست ، نیروی انسانی و اداری و روابط عمومی شرکت کشتیرانی والفجر دیدار و پیرامون حضور این شرکت در مسیر تردد دریایی خارگ و خدمت رسانی به شهروندان این جزیره مذاکره و گفت و گو کردند.

در ابتدای این نشست که موارد کلی و جزئی اعم از مدت و شرایط قرارداد ، تاریخ حضور شرکت کشتیرانی والفجر در جزیره خارگ و … به بحث و بررسی تخصصی گذاشته شد ، یوسف وطن دوست؛رئیس شورای اسلامی شهر خارگ ضمن تشکر از دفتر دکتر جمیری؛ نماینده مجلس و مهندس دارابی به نیابت از شرکت ملی نفت جهت پیگیری این موضوع و هماهنگی این نشست اذعان کرد : حل معضل تردد به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه های شهروندان و مجموعه شورا و شهرداری خارگ ، همواره طی دوره پنجم شورای شهر مورد مطالبه جدی قرار گرفته است و هم اکنون به عنوان یک نیاز اساسی مطرح است.

رئیس شورای شهر خارگ ادامه داد : با توجه به حسن سابقه شرکت کشتیرانی والفجر که در سالهای نه چندان دور با ارائه خدماتی شایسته و باکیفیت در حوزه تردد دریایی یاری رسان اهالی خارگ بود، امید داریم تا با انجام توافقات و فراهم سازی مقدمات حضور ایشان در جزیره خارگ شاهد رفع معضل تردد دریایی باشیم.

در ادامه این نشست عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ : بنده از ابتدای ورود به جزیره خارگ مشکل مردم را در بحث تردد لمس کرده و بر خود وظیفه دانستم تا در حد توان پیگیر رفع آن باشم. خوشبختانه رویکرد اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز بر این امر بود تا با همتی جدی و با به کارگیری تمام توان نسبت به حل این مشکل پیگیری و اقدامات لازم را به عمل آوریم.

مدیریت شهری خارگ افزود : هم اکنون مجموعه شورا و شهرداری خارگ آمادگی کامل را دارد تا با هم افزایی و همکاری ، حضور شرکت کشتیرانی والفجر را در جزیره خارگ تسهیل و تسریع سازد تا به امید خدا شاهد کاهش و برطرف شدن معضل تردد دریایی اهالی صبور خارگ باشیم.

نمایندگان شرکت کشتیرانی والفجر نیز با استقبال از حضور در خارگ ، با توجه به شرایط و هزینه های نگهداری شناور در جزیره، خواستار حمایت همه جانبه دستگاه ها و ارگان های مستقر در جزیره در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم شریف خارگ شدند و ابراز امیدواری کردند تا با فراهم سازی بستر و شرایط ، حضور این شرکت در خارگ تسریع یابد. همچنین مقرر گردید تا پس از بررسی تکمیلی جزئیات ، شرایط و مستندات از سوی آن شرکت جهت توافق نهایی به شورای اسلامی شهر خارگ ارسال گردد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار