نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 ارديبهشت 1400 - 00:15

نوای جنوب: با پیگیریهای شهردار و در راستای توسعه و نوسازی ماشین آلات شهرداری، مجوز دریافت رایگان چهارمین وسیله نقلیه (بکهو لودر)  برای شهر وحدتیه اخذ گردید.

نوای جنوب:با پیگیریهای شهردار و در راستای توسعه و نوسازی ماشین آلات شهرداری صورت گرفت:*



 با پیگیریهای شهردار و در راستای توسعه و نوسازی ماشین آلات شهرداری، مجوز دریافت رایگان چهارمین وسیله نقلیه (بکهو لودر)  برای شهر وحدتیه اخذ گردید.

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه و پس از برگشت از ماموریت تهران طی گفتگویی در این خصوص اظهار داشت: با پیگیریهای مکرری که در مرکز استان و در تهران در سازمان شهرداریها و دهیاری‌های وزارت کشور صورت گرفت در اقدامی زیربنایی و اساسی موفق به دریافت مجوز چهارمین وسیله نقلیه و یک دستگاه بکهو لودر بصورت رایگان برای شهرداری وحدتیه گردیدیم.

 شهردار وحدتیه با اشاره به میزان اهمیت این وسیله نقلیه برای شهر و شهرداری خاطر نشان نمود: در سال چهارم تصدی شهرداری وحدتیه و پس از اخذ وسایل نقلیه و خودروهای ذیل نظیر خودرو ویژه حمل متوفی- دستگاه پرس زباله و کمپرسی سبک، به یاری خداوند متعال موفق به اخذ یکدستگاه وسیله نقلیه بکهو لودر بصورت رایگان برای شهرداری شدیم که ان شاءالله در جهت خدمات رسانی و انجام امورات شهر،شهروندان و شهرداری مثمر ثمر و مفید فایده خواهد بود.

در ادامه مهندس عباسی قیمت تمام شده این خودرو را ۱۵ میلیارد ریال عنوان که بصورت رایگان درآینده نزدیک تحویل این شهرداری خواهد شد. ان شاءالله مبارک شهروندان باشد.

 شهردار وحدتیه در پایان با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و تشکر از همدلی شهروندان، همراهی همکاران تلاشگر در شهرداری و شورای اسلامي و همکاری مسئولین محترم، انجام واجرای اقدامات و خدمات زیربنایی و اساسی همچنین خدمت به همشهریان فهیم وحدتیه ای را افتخار وبرگ زرین دوران مدیریت خویش قلمداد نمودند.












کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار