نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 ارديبهشت 1400 - 13:03

نوای جنوب:فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولین محلی شهرستان دشتستان مکلف هستند از تمام ظرفیت‌های خود برای اجرای هرچه بهتر واکسیناسیون با حوزه بهداشت و درمان همکاری نمایند.








نوای جنوب:
*دستگاه‌های اجرایی باید از تمام ظرفیت‌های خود برای واکسیناسیون عمومی استفاده کنند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، فتح اله نوروزی افزود: خوشبختانه روند واکسیناسیون به‌ویژه افراد سالمند روندی روبه‌جلو است و همه دستگاه ای اجرایی و بخشداران برای انجام واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی باید با شبکه بهداشت و درمان همکاری نمایند و جهت روند انجام سریع واکسیناسیون از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود تا رسیدن به ایمنی جمعی استفاده نمایند.
 نوروزی تصریح کرد: وضعیت رنگ‌بندی شهرستان (نارنجی) فوق‌العاده شکننده است و کوچک‌ترین سهل‌انگاری و عادی انگاری می‌تواند ما را در وضعیت بحرانی قرار دهد.
فرماندار دشتستان اظهار کرد: مدیران اتاق اصناف باید با مسئولین اتحادیه‌ها به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشستی داشته باشند و نظارت و بازدیدها بر مشاغل ۱ و ۲ که اجازه فعالیت دارند را تشدید نموده و تمامی مشاغلی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند را به مدت دو هفته پلمب نمایند.
فتح اله نوروزی همچنین گفت: سالن‌های ورزشی و سالن‌های اجتماعاتی که امکانات و ظرفیت مناسبی دارند باید در اختیار شبکه بهداشت و درمان برای راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی کرونا قرار گیرند.
نوروزی تأکید کرد: نماز عید فطر در فضای باز و به شکل محدود برگزار شود و بازرسان شبکه بهداشت و درمان برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نمازگزاران نظارت کافی داشته باشند و در روز عید فطر نیز به‌منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و همچنین پرهیز از تجمع مردم، درب تمامی آرامستان‌ها با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی باید مسدود شود.
فتح اله نوروزی بیان کرد: کمیته امداد و بهزیستی سامانه‌های دریافتی فطریه را اعلام نمایند و در محل‌های برگزاری نماز عید فطر تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و مدیریت این دو نهاد در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط را به شکلی فراهم آوردند که از ازدحام جمعیت پیشگیری شود.
وی همچنین اظهار کرد: با وجه به وضعیت شهرستان حضور نیروهای اداری ۵۰ درصد است و مدیران و روسای ادارات بر اجرای این مصوبه باید نظارت داشته باشند.
نوروزی تصریح کرد: با توجه به وضعیت شهرستان (نارنجی) تمامی سالن‌های ورزشی تعطیل است و در صورت سرپیچی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا به مدت دو هفته پلمب می‌شوند.
فرماندار دشتستان تأکید کرد: یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه نمود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شاغلین ادارات است و در همین راستا نظارت گشت‌های مشترک بر بانک‌ها و اداراتی که مراجعین زیادی دارند باید در اولویت قرار گیرند و گزارش آن به‌صورت مستمر به ستاد مقابله با کرونای شهرستان ارسال کردد.
فتح اله نوروزی اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر سه‌شنبه به مدت ۴ روز تمام ورودی و خروجی‌های شهرستان با همکاری نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج (ورودی‌های شهر برازجان- بخش سعدآباد- بوشکان – فارس و ایستگاه شهید صلاحی) مسدود خواهد شد.
فرماندار دشتستان بیان کرد: بر اساس تصمیم استانداری، در روز چهارشنبه،۲۲ اردیبهشت‌ماه، کلیه کارمندان ساکن خارج از شهرستان که به شهرستان وارد می‌شوند در شرایط دورکاری قرار خواهند گرفت.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار