کد خبر: 23479 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 18 ارديبهشت 1400 - 16:51
از صبح امروز ،کوه های باغ تاج دشتستان آتش گرفت، آتش سوزی ادامه دارد+آخرین جزئیات

نوای جنوب: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: از ساعت ۶ بامداد امرروز (شنبه) کوه‌های "باخ تاج" بخش ارم در شرق شهرستان دشتستان از توابع این استان دچار آتش سوزی شد.

نوای جنوب: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: از ساعت ۶ بامداد امرروز (شنبه) کوه‌های "باخ تاج" بخش ارم در شرق شهرستان دشتستان از توابع این استان دچار آتش سوزی شد.فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: از ساعت ۶ بامداد امرروز (شنبه) کوه‌های "باخ تاج" بخش ارم در شرق شهرستان دشتستان از توابع این استان دچار آتش سوزی شد.

آتش در کوه‌های "باخ تاژ" دشتستان شعله ور شد

به گزارش ایرنا؛ فیض الله رزمجو روز شنبه افزود: از ابتدای آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، مردم و عشایر برای خاموش کردن آتش به منطقه اعزام شده‌اند و در زمان حاضر بیش از ۵۰ نفر در منطقه وقوع آتش سوزی حضور دارند.

 

وی بیان کرد: هرچند اقدام‌ها و هماهنگی لازم برای اعزام بالگرد به منطقه دچار آتش سوزی انجام شده‌است اما با توجه به اینکه آتش در ارتفاعات رخ داده و امکان فرود بالگرد در منطقه نیست تلاش ما براین است که با توان نیروهای مردمی و یگان حفاظت آتش هر چه زودتر در منطقه کنترل و مهار شود.

 

رزمجو اضافه کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است.

 

وی یادآورشد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۵ هکتار از مراتع استان بوشهر در سه فقره آتش‌سوزی از بین رفته است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/23479