کد خبر: 23330 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1400 - 21:47
پیام شهردار وحدتیه بمناسبت روز کار و کارگر

نوای جنوب:افتخارات امروز ایران اسلامی مدیون تلاش و همراهی کارگران است و موفقیت هایی که در کشور صورت می پذیرد بی شک از برکت تلاش و کوشش این قشر تلاشگر است.





 

نوای جنوب:سم الله الرحمن الرحیم

نکوداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر است ، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک همه پیشــــرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنــــرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشــرفت رونقی دو چندان خواهد یافت .

افتخارات امروز ایران اسلامی مدیون تلاش و همراهی کارگران است و موفقیت هایی که در کشور صورت می پذیرد بی شک از برکت تلاش و کوشش این قشر تلاشگر است.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران عزیز و زحمتکش و خانواده های محترم ایشان خصوصا همکاران ارجمندم در شهرداری  وحدتیه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای یکایک آنان عزت روز افزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

 

                                                                حسین عباسی

                                                               شهردار وحدتیه

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/23330