کد خبر: 23323 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1400 - 12:05
پیام شهردار خارگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت .

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت .

شهردار

متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسمه تعالی

دهم  اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس یادآور اقتدار،رشادت ها و حماسه آفرینی ها، شوکت و امید ایران و ایرانی است؛ میراثی گرانسنگ که ایرانیان آزاداندیش روزگار کهن برای ما به یادگار گذاشته اند تا همواره مایه فخر و مباهات ما و نسلهای آینده باشد. خداوند را شاکریم که در سایه غیرت و همت و عزم ملی نام خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی، برای همیشه، بر فراز تاریخ ایران خواهد درخشید.

این خطه نیلگون سرشار ازگنجینه های تاریخی،حماسی ،دینی ،اقتصادی بوده واین سرزمین کهن که در گذرگاه انتقال انرژی و مبادلات تجارت جهانی قرار گرفته است ریشه در تاریخ نام ایران دارد.

خلیج فارس برای ملت ایران به مانند جریان خون است که پایداری آن ، نیازمند حفاظت و صیانت است. نگاه  خصمانه متجاوزان در طول تاریخ همواره این منطقه استراتژیک را موردهدف قرار داده و بی تردید خلیج فارس در طول چند سده اخیر شاهد تلاشها و جانفشانی های مردمانی است که در دفاع از صیانت آن صورت گرفته است .

اینجانب روز ملی خلیج فارس که حقیقتاً بخشی ناگسستنی از هویت ملی و ایرانی است را به مردم شریف و میهن دوست استان بوشهر و جزیره مقاوم خارگ تبریک عرض نموده و امیدوارم نسل های آینده با استواری و تلاش و کوشش خستگی ناپذیرشان، از این میراث گرانبها پاسداری و با حفظ اصالت و هویت آن، موجب سربلندی ایران و روسیاهی و پشیمانی دشمنان تاریخ و فرهنگ درخشان دینی و ملی مان شوند.

 

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/23323