نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 ارديبهشت 1400 - 16:02

نوای جنوب:
 به مناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز ملی تشکیل شوراهای اسلامی، ازجانب شهردار وحدتیه پیام تبریکی صادر گردید.





نوای جنوب:
 به مناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز ملی تشکیل شوراهای اسلامی، ازجانب شهردار وحدتیه پیام تبریکی صادر گردید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه دراین پیام مهندس عباسی شهردار وحدتیه ضمن تبریک سالروز ملی تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا به ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر وحدتیه از همراهی،همگامی و تلاش صادقانه آنان در جهت توسعه شهر وحدتیه و تکریم شهروندان تقدیر و تشکر نمودند.






 متن پیام صادره به شرح ذیل میباشد:
  بسم الله الرحمن الرحیم

 وامرهم شوری بینهم ... نهم اردیبهشت ماه سالروز ملی تشکیل شورا هارا به همه خادمین و اعضای محترم وتلاشگر شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تبریک و تهنیت عرض میکنم.

 نهاد مقدس شوراهای اسلامی که شالوده و اساس تشکیل آن در مبانی دینی و کتاب مقدس ما یعنی قرآن کریم پایه گزاری گردیده ،به عنوان نماد مردم سالاری دینی درنظام اسلامی و مبین تحقق اهداف نوین وکلان کشور بابت مشارکت فعال مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

 اینجانب به عنوان خادم مردم فهیم شهر وحدتیه در شهرداری، ضمن قدردانی و قدرشناسی ازتلاشها و همراهی های صورت گرفته و عرض تبریک وشاد باش این روز مقدس محضر جناب آقایان:

🔹 *حاج کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی*
🔹 *ارسلان ارشدی نایب رئیس*
🔹 *مهدی فاطمی ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان شورا*
🔹 *محمداسماعیل انصاری پور*
🔹 *و هیبت الله سالاری*

 امید دارم در پرتو الطاف الهی و بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندیهای موجود همچنین بهره کافی و استفاده  از دیدگاه هاواندیشه های ارزشمند وتوسعه محور ریاست محترم، سایر اعضای تلاشگر شورای اسلامی،همشهریان و فرهیختگان ارجمند درجهت تداوم تلاشها و اقدامات در راستای نیل به توسعه پایدار و پیشرفت و عمران این شهر، تمامی کوشش وهمت خویش را به کار گرفته و رفع مشکلات وآلام همشهریان عزیز وجلب رضایتمندی آنان را سرلوحه برنامه ها و اقدامات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی قرار دهیم و دراین مسیر، مجموعه را محتاج ،وحدت، تلاش جمعی وهم اندیشی همگانی میدانم.

با سپاس : حسین عباسی شهردار وحدتیه*



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار