نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 ارديبهشت 1400 - 13:44
بمناسبت 9اردیبهشت

نوای جنوب:نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی مناسب است، تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.








نوای جنوب:

بسم ا… الرحمن الرحیم

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی مناسب است، تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

روز تاسیس شوراهای اسلامی در واقع زمینه ساز تاثیرگذاری عینی و حضور جدی تر مردم در اداره امور است.

شوراها به عنوان مردمی­ ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، زبان گویای آنان در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند.

  روز شوراها را به مردم شریف شهرستان دیر  و نیز به همه همکاران عزیز در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان بوشهر و شهرستان دیر  تبریک عرض می نمایم و امیدوارم جامعه روز به روز به سمت فعالیت های شورایی و جمعی و عقلانی حرکت کند، زیرا در سایه استفاده از عقل و عقلانیت و خرد جمعی جامعه به سمت تحول همه جانبه رهنمون خواهد شد.

 

 

                                                                               حبیبه فخرایی

                                                                   ریس شورای شهرستان دیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حبیبه فخرایی

نظرات کاربران
عاليييي 👏👏👏👏
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار