نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1400 - 19:04
بمناسبت هفته کارگر

نوای جنوب:کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلی و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس همواره مورد تکریم و احترام بوده است.

نوای جنوب:

بسمه تعالی

کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلی و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس همواره مورد تکریم و احترام بوده است.

کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت، معنا، و امروز به عنوان یکی از مهمترین نیازهای حیاتی فرد و جامعه “پیام آور امنیت، عدالت اجتماعی و رفاه عمومی” است و جایگاه ویژه ای در جهت صلح و ثبات اجتماعی داشته و منزلتی بس شگرف در تصویر سازندگی و تحول برجا گذاشته است.

دین اسلام به عنوان ارائه گر عالی تصویر سازندگی و تحول، قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده است.

اینجانب با تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به همه زحمتکشان نظام به ویژه قشر خدوم و تلاشگر کارگر و به طور خاص کارگران توانمند شهرداری جزیره خارگ و با یادی از کارگران شریف این مجموعه که در سال گذشته از جمع ما رفتند ، مزید توفیقات و سلامتی این قشر زحمتکش را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار