نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1400 - 10:33

نوای جنوب:روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند.





نوای جنوب:روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت و روز ستایش از دست‌هایی است که آیینه تلاش روزگارند.


کارگران عزیز به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏‌ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت ،توسعه ،خدمات و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و پیشگامی هستند.
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها
» تعیین شده است، تلاش و فعالیت تحسین برانگیز و کوشش بی دریغ تمام کارگران شریف میهن اسلامی و بویژه کارگران را که سهمی به سزا در شکوفایی، پیشرفت و توسعه پایدار کشور و اقتدار ملی دارند، ارج نهاده و از آحاد جامعه کارگری سازمان تامین اجتماعی که با تلاش شبانه روزی و جدیت وافر در مسیر انجام وظایف محوله، اهتمام ویژه دارند تشکر و قدر دانی می نمایم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر ، این روز را به تمام فعالان عرصه کار و تلاش به ویژه کارگران سخت کوش و کارآفرینان ساعی تبریک عرض نموده و موفقیت و پیروزی همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت مینمایم.

عباس دیری
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار