نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 ارديبهشت 1400 - 13:34

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:حمایت از جامعه کارگری و ارائه خدمات شایسته به این قشر زحمتکش وظیفه ذاتی سازمان تامین اجتماعی است.

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:حمایت از جامعه کارگری و ارائه خدمات شایسته به این قشر زحمتکش وظیفه ذاتی سازمان تامین اجتماعی است.


نقش جامعه کارگری در تحول اقتصادی و پیشرفت جامعه بی بدیل است

دکتر سید جواد رکاب پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر در دیدار با دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان بوشهر ضمن تبریک هفته کار و کارگر حمایت از جامعه کارگری و ارائه خدمات شایسته به این قشر زحمتکش را وظیفه ذاتی سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت:حمایت از از جامعه کارگری به عنوان صاحبان اصلی تامین اجتماعی و ارائه خدمات به بازوان تولید زمینه پیشرفت اقتصادی و تحقق اهداف عالیه کشور را فراهم می نماید.

دکتر رکاب پور گفت:نقش جامعه کارگری در تحول اقتصادی و پیشرفت جامعه بی بدیل است و کارگران این سرمایه های عظیم با دستان پرتوان و وجدان کاری خود در این شرایط دشوار اقتصادی و با توجه به شیوع کرونا در کشور برای حرکت چرخ های تولید ایثارگرانه تلاش می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان که قشر کارگری بخش اعظم آن را تشکیل می دهند در سال گذشته طرح 3070و توقف صدور دفترچه تامین اجتماعی را اجرایی کرد.

دکتر رکاب پور افزود:خدمات غیر حضوری سازمان و نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک طرح های سازمان در راستای کاهش مراجعات حضوری و صیانت از سرمایه های سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته و قطعا تاثیر بسیار مهمی بر ارائه خدمت به جامعه هدف خواهد داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:در سال گذشته با شیوع کرونا مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به منظور کاهش مراجعات به مراکز درمانی  طرح نسیم 19 جهت ارسال رایگان داروهای بیماران مزمن را آغاز نمود و با اجرا شدن این طرح مراجعات غیر ضرور به این مراکز کاهش یافت.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مدیریت درمان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار