نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1400 - 10:23
در گفتگو با نوای جنوب:

نوای جنوب:نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: چارت جدید پارس جنوبی با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت، بازنگری خواهد شد و لذا پیگیری هایمان تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.





نوای جنوب: نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: چارت جدید پارس جنوبی با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت، بازنگری خواهد شد و لذا پیگیری هایمان تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.
دکتر موسی احمدی در خصوص حذف مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان  گفت:  به محض اطلاع از تصویب چارت جدید پارس جنوبی، نشستی با جناب آقای مهندس خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس برگزار کردیم و در خصوص این موضوع مذاکراتی داشتیم. پس از ان  بنده با جناب اقای کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت کشور نشستی برگزار کردم 
وی افزود: یکی از موضوعاتی که در نشست با مدیر عامل شرکت ملی نفت کشور مطرح شد و به شکل فنی مورد بحث قرار گرفت ، بحث تغییر چارت قبلی پارس جنوبی بود که در آنجا مدیریت منطقه پارس ۲ کنگان به دفتر تعدیل پیدا کرده و مدیریت دفتر پارس شمالی نیز حذف گردیده است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درخواست اکید ما از مدیرعامل شرکت ملی نفت کشور ، تجدید نظر در این تصمیم و احیاء منطقه پارس ۲ کنگان و همچنین پارس شمالی به مانند گذشته بود.
احمدی عنوان کرد: در آن جلسه که دکتر مولایی و دکتر بازایی مدیران منابع انسانی و دفتر تشکیلات شرکت ملی نفت حضور داشتند، جناب آقای کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت کشور ،دستور بررسی و بازنگری در چارت جدید را صادر کردند.
اولین جلسه در همان روز بعد از ظهر، بنده به اتفاق دکتر بازایی، دفتر تشکیلات شرکت ملی نفت در خصوص چارت مفصلا بحث و تبادل نظر نمودیم. مقرر شد کارشناسانی از جانب ما و کارشناسانی نیز از طرف شرکت ملی نفت نسبت به بازنگری چارت جدید اقدام کنند.
نماینده مردم جنوب استان بوشهر یاداور شد: بنده به محض اطلاع از وضعیت چارت جدید پارس جنوبی ، عکس العمل قطعی و پیگیری های لازم را انجام داده ام و تا اخذ نتیجه نهایی ، ان شاءالله جلسات و پیگیری هایمان ادامه خواهد داشت.
احمدی گفت: در همین زمینه با کارشناسان پیشگامان و نخبگان انرژی و توسعه استان نیز در ارتباط بوده ایم و ان ها نیز با شرکت ملی نفت مکاتباتی انجام داده اند و قرار است با این کارشناسان، طی هفته آینده نشستی با همین موضوع برگزار کنیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار