نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1400 - 13:03

نوای جنوب:مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از تعطیلی تمامی اماکن و فعالیتهای ورزشی در مناطق قرمز کرونایی استان بوشهر و برخورد با نتخلفان این دستورالعمل برابرر مقررات خبر داد.

نوای جنوب:مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام و تاکید شده بود در شرایط قرمز کرونایی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بنا به دستور ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، کلیه فعالیتها،تمرینات و کلاسهای آموزشی و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در شهرستانهای قرمز تا اطلاع ثانوی کاملا تعطیل می باشد.

در این راستا علاوه بر سالنهای سر پوشیده، رشته های ورزشی در فضای باز نیز تا تغییر شرایط و اعلام بخشنامه جدید مجاز به فعالیت نمی باشند.

بهروزیان فرد افزود: در شهرستانهایی که نارنجی هستند نیز با نظر ستاد کرونای همان شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ و اعلام میشود که تاکید بر تعطیلی سالنها و رشته های گروهی و پربرخورد می باشد.

بهروزیان فرد گفت: از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به صورت دوره ای و بازدیدهای سرزده بر حسن اجرای این دستورالعمل ها نظارت می شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد

وی اذعان کرد: ما بیش از همه در جریان ضرر و زیان باشگاه ها و اماکن ورزشی هستیم اما در حال حاضر اولویت سلامت عموم جامعه و کمک به قطع زنجیره ی کروناست.در تلاشیم با برنامه ریزی و اختصاص تسهیلات بیشتر به فعالان این حوزه کمک کنیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ورزش استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار