نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1400 - 21:49

نوای جنوب:نماینده دشتستان در مجلس گفت: معتقدیم که راه حل مشکلات کنونی کشور تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است تا با کار جهادی و روحیه انقلابی به مردم خدمت، و مشکلات را کم کند.

نوای جنوب:نماینده دشتستان در مجلس گفت: معتقدیم که راه حل مشکلات کنونی کشور تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است تا با کار جهادی و روحیه انقلابی به مردم خدمت، و مشکلات را کم کند.

نماینده دشتستان در مجلس گفت: معتقدیم که راه حل مشکلات کنونی کشور تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است تا با کار جهادی و روحیه انقلابی به مردم خدمت، و مشکلات را کم کند.

ابراهیم رضایی پنجشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت روز پاسدار در شبانکاره دشتستان بیان کرد: وقتی از دولت جوان حزب‌اللهی صحبت می‌کنیم منظور یک گروه سیاسی خاصی نیست و نباید آن را در چپ و راست و یک قبیله سیاسی محدود کنیم.

او ادامه داد: دستاورد‌های عظیم واقعه عاشورا را نباید تنها در مراسم و عزاداری‌ها ببینیم بلکه این حرکت بزرگ برکات فراوانی داشته است که از جمله آن تأثیرگذاری بر انقلاب اسلامی بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در دوران دفاع مقدس هم رزمندگان ما از قیام عاشورا الهام گرفتند و نشان دادند که با دستان خالی می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد و حماسه‌های عظیمی خلق کرد.
باید از معیشت مردم پاسداری کنیم

رضایی با بیان اینکه پاسداری وظیفه سنگینی است، عنوان کرد: اکنون نیز باید از معیشت مردم، از اشتغال و رفاه مردم پاسداری کنیم و برای حل مشکلات و تأمین نیاز‌های مردم نیاز به تلاش ویژه داریم.

او با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ پاسداری و فرهنگ و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: باید این فرهنگ در عرصه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و… نیز وارد شود. در فرهنگ حاج قاسم سلیمانی، اختلاس و رانت‌خواری، پارتی بازی، ویژه‌خواری و آقازاده بازی جایی ندارد.

اقتدار آینده ایران بستگی به انرژی هسته‌ای دارد

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انرژی هسته‌ای اشاره کرد و افزود: اقتدار آینده ایران بستگی به انرژی هسته‌ای دارد زیرا کاربرد‌های فراوانی از جمله سوخت هواپیما، شناورها، پزشکی، علمی و… دارد و نیاز داریم که به آن دست یابیم.

رضایی با انتقاد شدید از زیاده‌خواهی‌های کشور‌های غربی و به ویژه اعضای گروه ۱+۵ گفت: خودشان بمب اتمی هم ساخته‌اند، ولی به ما می‌گویند از انرژی هسته‌ای برای برق هم استفاده نکنید. برای اینکه به این سطح از فناوری هسته‌ای دست یابیم، نخبگان و دانشمندان زیادی را تقدیم کرده‌ایم.
منظور از دولت جوان حزب‌الهی، یک باند سیاسی خاصی نیست

او تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی را از مطالبات رهبر معظم انقلاب و یک ضرورت دانست و عنوان کرد: وقتی از دولت جوان حزب‌الهی صحبت می‌کنیم منظور یک باند سیاسی خاصی نیست و نباید آن را مصادره کرده یا در چپ و راست و یک قبیله سیاسی محدود کنیم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با بیان اینکه مردم روز‌های سختی را به لحاظ معیشتی و اقتصادی می‌گذرانند، بیان کرد: در سالیان اخیر فشار زیادی بر مردم در حوزه معیشتی و رفاهی وارد شده است و ما معتقدیم که راه حل مشکلات کنونی کشور تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است تا با کار جهادی و روحیه انقلابی به مردم خدمت کند و مشکلات را کم کند.

برای حل مشکل آب آشامیدنی دشتستان باید از الان تلاش شود

رضایی با اشاره به مشکلات حوزه آب تاکید کرد: کشاورزان شبانکاره از داشتن اولین نیاز خود برای کشاورزی محروم هستند و در مقابل آن‌ها شرمنده هستیم. همه مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

او ادامه داد: برای حل مشکل آب آشامیدنی در دشتستان باید از همین الان تلاش شود تا در فصل گرم سال شاهد تکرار مشکلات کم‌آبی سال‌های قبل نباشیم و دوباره شرمنده این مردم نشویم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به همراه سایر مسئولان، پیگیری‌های مستمری را برای تکمیل و تجهیز بیمارستان محلی شبانکاره داشته‌ایم و همچنان پیگیر تأمین نیاز‌ها و خواسته‌های مردم این منطقه هستیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار