نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 فروردين 1400 - 13:33

نوای جنوب:شب گذشته شجاع خلیل زاده با اشتباه عجیب در گل اول پرسپولیس زمینه ساز یک جنجال بزرگ درون تیمی را در بین بازیکنان الریان به وجود آورد. 

نوای جنوب:شب گذشته شجاع خلیل زاده با اشتباه عجیب در گل اول پرسپولیس زمینه ساز یک جنجال بزرگ درون تیمی را در بین بازیکنان الریان به وجود آورد. 

در حالی که شجاع خلیل زاده عملکرد خوبی در نیمه اول مقابل پرسپولیس ارائه کرده بود در اولین موقعیت خطرناک بازی در نیمه دوم با اشتباه عجیب در ضربه کرنر مهدی ترابی و عدم حرکت به سمت توپی که در نیم متری او فرود آمد و توسط کامیابی نیا به گل تبدیل شد، موجب اعتراض شدید سایر بازیکنان الریان به بی تفاوتی او بر روی این گل شد.

پس از این صحنه که تمرکز تیمی الریانی ها و به طور خاصص شجاع خلیل زاده به هم ریخته بود تنها چند دقیقه بعد یک اشتباه دیگر از خلیل زاده کافی بود تا گل دوم پرسپولیس به ثمر برسد.

به نظر می رسد عکس یادگاری شجاع خلیل زاده در ابتدای بازی با بازیکنان پرسپولیس و سابقه حضور او در پرسپولیس، برخی بازیکنان الریان را نسبت به او بدبین کرده بود. شجاع که در نیمه دوم در چندین و چند صحنه قصد داشت تا نشان دهد مصدوم است و علت برخی سوتی هایش به مصدومیتش بر می گردد حتی نتوانست بازیکنان الریان را مجاب به پذیرتن جدی بودن مصدومیتش کند چرا که در یک صحنه عجیب در حالی که خلیل زاده از درد به خود می پیچید، بازیکنان الریان بدون توجه به او بازی را ادامه دادند و همان صحنه نزدیک بود به گل چهارم پرسپولیس منجر شود.

بازیکنان پرسپولیس که وقتی دیدند الریانی ها با دیدن مصدومیت خلیل زاده همچنان بازی را ادامه داده ند، انها نیز بازی را دنبال کردند که اگرچه شوت سیامک نعمتی به گل تبدیل شد اما حضور بدموقع عیسی آل کثیر در مسیر توپ، این گل بادآورده را به خاطر آفساید مردود کرد.

درگیری لفظی شجاع خلیل زاده و بازیکنان الریان پس از این صحنه به اوج خود رسید و تا پایان بازی نیز ادامه پیدا کرد. بازیکنان الریان معتقد بودند اگر خلیل زاده واقعاً با مصدومیت جدی مواجه شده بود، قادر نبود تا در یک کورس سریع توپ علی شجاعی در موقعیت تک به تک را دفع کند. آنها معتقد بودند او که تا پیش از این کورس در چند نوبت خود را به خاطر مصدومیتش به زمین انداخته بود، به نوعی وقت بازی را به سود پرسپولیس تلف کرد و به همین دلیل نیز در صحنه جنجالی این بازی، با دیدن مصدومیت خلیل زاده، حاضر نشدند تا توپ را به بیرون بزنند چرا که مصدومیت او را ساختگی و برای توجیه اشتباهاتش در دو گل پرسپولیس می دانستند. نکته ای که در برخی پیج های هواداری پرسپولیس نیز به آن اشاره شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شجاع خلیل زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار