نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 فروردين 1400 - 14:33
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

نوای جنوب:نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن اقتصاد کشور است، گفت: ما باید تلاش کنیم ضمن برداشتن موانع از سر راه تولید پشتیبانی هایی را از این بخش داشته باشیم.





نوای جنوب:نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن اقتصاد کشور است، گفت: ما باید تلاش کنیم ضمن برداشتن موانع از سر راه تولید پشتیبانی هایی را از این بخش داشته باشیم.

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: سالهاست که مقام معظم رهبری شعار سال را با عناوین اقتصادی انتخاب می کنند چرا که امروز دشمنان خارجی و داخلی به فکر ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند و تمامی برنامه هایشان نیز در این راستا است.
 
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بالاخره دشمن، دشمن است و از هر راهی می خواهد ورود پیدا کند چه نفوذ داخلی و چه ابزار خارجی باشد یکی از جاهایی که قطعا مد نظر دشمنان است، بحث اقتصاد و تولید است. دشمن تحریم همه جانبه را علیه ما وضع کرد چرا که هدفش اقتصاد ما بود؛ حتی در این شرایط سخت به کودکان و مریض های ما نیز رحم نکرد و دارو را تحریم کرد چرا که هدفش ضربه زدن به اقتصاد کشور ما بود.
 
وی ادامه داد: آنها هدفشان این است که کشور ما را زیر سلطه خودشان قرار دهند و منافع شان را از این طریق از کشور تامین کنند. در حال حاضر مسئله ای که وجود دارد، این است که ما بتوانیم اقتصادمان را سر و سامان دهیم و سر و سامان دادن به اقتصاد به جز با رونق تولید امکان پذیر نیست.
 
نماینده مردم کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است در بحث جهش تولید قدم هایی برداشته شد ولی این مطلوب ما نبود و به آن چیزی که می خواستیم، نرسیدیم. موانعی بر سر راه تولید وجود داشت که اجازه نداد تولید آن گونه که باید تقویت شود.
 
وی تاکید کرد: برای اینکه تولید ما رونق پیدا کند باید پشتیبانی هایی از آن صورت گیرد، موانع برداشته شود و در بحث امور مالی و ایجاد تسهیلات بانکی برای مولدان و تولیدکنندگان قدم های جدی برداشته شود، آسیب ها شناسایی شود و در راستای رفع آنها تلاش شود.
 
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه مجلس عزم اش را جزم کرده است که در سال 1400 در راستای پشتیبانی از تولید اقداماتی را انجام دهد، گفت: ما با توجه به توصیه های رهبری باید تلاش کنیم در قالب قوانینی که موانع را بزداید و پشتیبانی از تولید را تقویت کند، گام برداریم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار