نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 فروردين 1400 - 11:46
بخشنامه:

نوای جنوب:در کنار حضور بخش عمده ای از کارکنان دولت در ادارات استان بوشهر، همچنان جلسات چندین نفره در این ادارات به راه هست و کمتر پیش می آید که شما در اداره ای دنبال یک مسئول و رئیس بخشی باشید و با جواب " جلسه است " مواجه نشوید.

نوای جنوب:در حالی که بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، تمامی شهرستان های استان بوشهر به جز یک شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته و نیاز است که یک سوم کارکنان در محیط های کاری حاضر شوند اما مدیران دستگاه های اجرایی ترجیح می دهند که هر آن طور که خواستند کارمندان را به ادارات بکشانند.

در کنار حضور بخش عمده ای از کارکنان دولت در ادارات استان بوشهر، همچنان جلسات چندین نفره در این ادارات به راه هست و کمتر پیش می آید که شما در اداره ای دنبال یک مسئول و رئیس بخشی باشید و با جواب " جلسه است " مواجه نشوید.
حجم بالای شکایات کارمندان دولت در استان بوشهر به اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر ، سبب شده که امروز استاندار بوشهر با ابلاغ دستورالعملی نه تنها بر حضور یک سوم کارکنان دولت در این ادارات تاکید کند بلکه محدودیت های بیشتری نیز قائل شود.
بر این اساس از هفته آینده دستگاه‌های اجرایی مرکز شهرستان‌های قرمز این استان با یک سوم ظرفیت نیروهای خود فعالیت خواهند کرد و کارکنان غیر ساکن حق حضور در محل کار خود را ندارند.

همچنین تمامی نشست‌‎ها، مأموریت‌ها، بازدیدهای مدیران و کارکنان اداری به مرکز استان‌‎ها و شهرستان‎‌ها لغو و با ایجاد میز خدمت، خدمات به صورت غیرمستقیم به مردم ارائه شود.


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار