نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 فروردين 1400 - 13:34
روز گذشته

نوای جنوب:به منظور پیگیری امورات مهم شهر و شهرداری وحدتیه،دیدار و نشست   شهردار وحدتیه با مدیران حوزه عمرانی استانداری بوشهر برگزار گردید.

نوای جنوب:  به منظور پیگیری امورات مهم شهر و شهرداری وحدتیه،دیدار و نشست  شهردار وحدتیه با مدیران حوزه عمرانی استانداری بوشهر برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه دراین نشست ها و دیدارهای کاری که روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه صورت گرفت *مهندس عباسی شهردار وحدتیه با مهندس بردستانی مدیرکل دفتر شهری و شوراها،مهندس موسوی مدیرکل دفتر فنی وترافیک و مهندس دهقانی مدیرکل ستاد بحران استانداری دیدار و تشکیل جلسه دادند.*

 شهردار وحدتیه  در نشست با مهندس موسوی مدیرکل دفتر فنی و ترافیک استانداری طی سخنانی به اهم مطالبات حال حاضر و درخواستهای شهرداری وحدتیه به شرح ذیل پرداختند:

تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه عمران شهری و زیربنایی تکمیل دیوار حفاظتی دره مرکزی شهر که از محل اعتبارات حوزه عمرانی استانداری به مبلغ یک میلیارد  تومان تامین اعتبار شده است.*

رخواست جهت آغاز عملیات عمرانی پروژه مهم عمرانی خدماتی ورزشی احداث جاده سلامت (پیاده راه) شهر وحدتیه*

 سپس مهندس موسوی مدیرکل دفتر فنی و ترافیک استانداری بوشهر در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات،اقدامات و تلاشهای صورت گرفته خاطر نشان نمود: پروژه مهم احداث دیوار حفاظتی شهر وحدتیه در شرف تعیین پیمانکار می‌باشد و انشالله به زودی عملیات عمرانی و اجرایی آن شروع میگردد و در جلسه هفته آینده کمیسیون  مغایرت های استانداری ،طرح جاده سلامت شهر وحدتیه را مصوب و جهت اجرا ابلاغ خواهیم نمود.

 در ادامه شهردار وحدتیه با مدیران کل دفاتر شهری و شوراها و مدیریت بحران استانداری نشست کاری و تشکیل جلسه دادند. دراین دیدارها نیز اهم امورات مرتبط با حوزه شهری و شهرداری وحدتیه توسط شهردار مورد بحث و بررسی و مطالبه قرارگرفت که مدیران محترم حوزه عمرانی استانداری دستورات مقتضی را جهت همکاری های لازم صادر نمودند.









کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار