کد خبر: 23003 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1400 - 22:01
مسابقه پرسپولیس با شاهین عامری در تنگستان مشروط شد

نوای جنوب:: مسابقه دو تیم شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس در جام حذفی 7 یا 8 اردیبهشت برگزار می شود، در همین حال تنگستانی ها خواستار میزبانی این مسابقه هستند.

نوای جنوب:: مسابقه دو تیم شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس در جام حذفی 7 یا 8 اردیبهشت برگزار می شود، در همین حال تنگستانی ها خواستار میزبانی این مسابقه هستند.رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: ورزشگاه شهر اهرم فاقد نور و دارای مشکلات جزئی است که در صورت برطرف شدن آن در موعد مقرر، دیدار تیم‌‏های پرسپولیس تهران و شاهین بندر عامری در این شهر برگزار خواهد شد.

امیرحسین محتشم در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات فوتبال استان بوشهر به دنبال برگزاری این مسابثقه در ورزشگاه شهدای شهر اهرم است و این موضوع را از روز اول در رسانه‌های رسمی اعلام کرده‌است.

محتشم یادآور شد: اگر در زمان اعلام شده کاستی‌های ورزشگاه شهر اهرم برطرف شود، طبیعی است که این دیدار در این ورزشگاه برگزار می شود و گرنه چاره‌ای جز تغییر مکان برگزاری این دیدار وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ تشکیلاتی غیر از هیات فوتبال نمی‌تواند در باره مکان برگزاری این دیدار اظهار نظر قانونی کند افزود: با توجه به اینکه ورزشگاه شهدای اهرم توسط سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای تیم فوتبال شاهین بندرعامری مورد تایید قرار گرفته در صورت برطرف شدن کمبودهای آن مشکلی برای میزبانی آنها وجود ندارد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/23003