نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 فروردين 1400 - 11:55
روی نفتی ها سفید شد

نوای جنوب:طبیعی است که اگر این اتفاق در هر استانی می افتاد ، حتی می توانست به قیمت کشاندن بالاترین مقام مسئول آن وزارت خانه به مجلس برای پاسخگویی ختم شود. موضوعی که انتظار می رود نمایندگان استان بوشهر در مجلس نیز به آن توجه جدی داشته باشند.

نوای جنوب: بر اساس آن چه در یکی از بندهای شرایط استخدام قراردادی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه اتمی بوشهر نگارش شده، امتیازاتی نیز برای داوطلبین بومی دیده شده است.

نکته عجیب و غریب این استخدام ، تعریف من درآوردی است که از بومی بودن قید شده و آن را نه اختصاص به افراد ساکن در استان بوشهر بلکه دایره شمول آن را به چند استان دیگر نیز کشانده به گونه ای که روی استخدام های وزارت نفت را سفید کرده است.
بر این اساس ، داوطلبین متولد استان های فارس، خوزستان ، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد نیز به عنوان بومی استان بوشهر لحاظ شده و می توانند از سهمه بومی استان بوشهر در این استخدام استفاده کنند.
این در حالی است که در هیچ کدام از این چهار استان سابقه نداشته که آزمونی برگزار شود و کلیه متولدین این استان ها در یک استان دیگر، دارای سهمیه بومی باشند.
به نظر می رسد که نمایندگان استان بوشهر باید اجازه ندهند که این نوع حق کشی های مسلم در سهمیه استخدامی فرزندان این استان بکار برده شود.
طبیعی است که اگر این اتفاق در هر استانی می افتاد ، حتی می توانست به قیمت کشاندن بالاترین مقام مسئول آن وزارت خانه به مجلس برای پاسخگویی ختم شود. موضوعی که انتظار می رود نمایندگان استان بوشهر در مجلس نیز به آن توجه جدی داشته باشند.

گفتنی است آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (سهامی خاص) جهت تأمین 184 نفر نیروی انسانی موردنیاز خود برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر در تاریخ 31 اردیبهشت ماه در رشته‌های ‌موردنیاز برق (در کلیه گرایش‌ها شامل الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات)، مکانیک، عمران، مهندسی شیمی، مهندسی هسته ای (گرایش های رآکتور، کاربرد پرتوها)، فیزیک هسته ای، ایمنی صنعتی، حسابداری، مدیریت (گرایشات دولتی، مالی و صنعتی)، بهداشت حرفه ای، منابع انسانی، امور مالی، طب کار و مدارک پزشکی برگزار می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
نیروگاه اتمی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار