نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 فروردين 1400 - 12:05
با حضور مهندس حمزه پور

نوای جنوب:دراین جلسه مهندس عبدالحمید حمزه‌پور از تلاش‌های کارکنان درسال گذشته تقدیر و بر مانع‌زدایی در زمینه ارائه خدمات پایدار در شهرها و روستاها تاکید کرد.





نوای جنوب:دراین جلسه مهندس عبدالحمید حمزه‌پور از تلاش‌های کارکنان درسال گذشته تقدیر و بر مانع‌زدایی در زمینه ارائه خدمات پایدار در شهرها و روستاها تاکید کرد.در آئینی مهندس ابوالحسن عالی به عنوان قائم مقام, مهندس محمد پوریوسفی به عنوان سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب, مهندس محمدجواد نوروزی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر منصوب شدند.

دراین جلسه مهندس عبدالحمید حمزه‌پور از تلاش‌های کارکنان درسال گذشته تقدیر و بر مانع‌زدایی در زمینه ارائه خدمات پایدار در شهرها و روستاها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بر همکاری وهماهنگی بین بخش‌های مختلف شرکت تاکید کرد و گفت: تغییرات و جابه‌جایی مدیران در بدنه هر دستگاهی اجتناب ناپذیر و ضروری است و این موضوع سبب تحول و پویایی در هر مجموعه می‌شود.

حمزه‌پور همدلی وهمکاری قسمت های مختلف بین شرکت را برای خدمت آبرسانی به مردم که اصلی ترین وظیفه شرکت آب وفاضلاب است را ضروری دانست و بر حفظ آن تاکید کرد.

وی شایستگی و توانمندی را ملاک انتخاب معاونان و قائم مقام شرکت دانست و گفت: امیدواریم که تغییرات، سبب چالاکی و پویایی در حوزه‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با قدردانی از خدمات و تلاشهای کارکنان بازنشسته شرکت، عنوان کرد: برای نیل به اهداف شرکت باید با همدلی و مودت هر چه بیشتر در خدمات رسانی به مردم تلاش شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار