کد خبر: 22819 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 13 فروردين 1400 - 09:29
سردار واعظی
مسدود شدن ورودی و خروجی چهار شهرستان استان بوشهر در روز 13 فروردین +جزئیات

نوای جنوب:از ساعات نخستین بامداد روز 13 فروردین ماه، ورودی و خروجی چهار شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان بر روی خودروهای شخصی مسدوداست





نوای جنوب:گفته می شود این تصمیم برای این چهار شهرستان استان بوشهر که در وضعیت نارنجی قرار دارند ، گرفته شده و نیروی انتظامی دستور دارد که اجازه ورود و خروج خودروهای شخصی از این شهرستان ها ندهد.

هر چند انتظار می رفت که به شکل واضح و شفافی توسط مقامات مسئول ، این گونه اظهار نظر شود تا شاهد ترافیک وسیع خودروهای شخصی در روز 13 فروردین برای خروج از این چهار شهرستان استان و برگشت دادن آنها نباشیم، اما با وجود پیگیری های سایت سوک از منابع رسمی تا لحظه درج خبر، نتوانسته ایم نظر مسئولین مرتبط را به شکل دقیقی جویا شویم.

گفتنی است امروز فرمانده انتظامی استان بوشهر در خبری اعلام کرده بود: در روز طبیعت و روز 13 فروردین بر تردد خودروهای باری و موتورسیکلت های حمل بار که مسافر سوار کنند نظارت می کنیم و علاوه بر آن با توجه به شیوع ویروس کرونا در این دو سال محدودیت ها را هم اعمال خواهیم کرد.

سردار خلیل واعظی این را هم گفته که در روز طبیعت منع تردد برای تفریحگاه ها و تفرجگاه هایی چون خائیز در تنگستان، لاور شرقی در دشتی ،جنگل عامری در دیلم ، چاهکوتاه در بوشهر و پارک منابع طبیعی در دشتستان خواهیم داشت.  

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22819