کد خبر: 22807 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 12 فروردين 1400 - 16:03
اوضاع نگران کننده برای سفر پرسپولیس به هند

نوای جنوب:بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال هند دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در جزیره گوای هند بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

نوای جنوب:فدراسیون فوتبال هند تصمیم گرفته است که اجازه حضور تماشاگران در بازی های گروه E که در این ماه چارچوب رقابت های جام قهرمانی باشگاه های آسیا در گوآ برگزار خواهد شد را ندهد.


تیم اف سی گوآ پس از قهرمانی در سوپر لیگ هند در فصل گذشته، اولین تیم هندی بود که توانست خود را به رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا برساند. جام قهرمانی باشگاه های آسیا (ACL) بالاترین سطح رقابت های باشگاهی در این قاره است و بازی های گروه E از 14 آوریل (25 فروردین) در گوآ آغاز خواهد شد.گوآ طبق قرعه در کنار نایب قهرمان سال پیش این رقابت ها یعنی پرسپولیس ایران، الریان از لیگ ستارگان قطر و برنده پلی اف بین الوحده امارات و الزورای عراق در گروه E قرار گرفته است. اما در حالی که هواداران این تیم مشتاق آغاز زودتر بازی ها و تماشای بازی تیم محبوبشان برابر بزرگان آسیا هستند،  برگزارکنندگان محلی تصمیم گرفته اند که این مسابقات پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شوند.


یکی از مقامات ارشد فدراسیون فوتبال هند روز چهارشنبه در مصاحبه ای گفت: " با افزایش موارد ابتلا به کرونا، دادن اجازه حضور به هواداران منطقی نیست. حتی بازی های کریکت هند باربر انگلیس نیز بدون تماشاگر برگزار می شود و برای IPL هم تماشاگری نخواهیم داشت. در حال حاضر حضور تماشاگران خطرات زیادی به همراه خواهد داشت. ما باید اطمینان حاصل کنیم که این مرحله از لیگ را بدون هیچ مشکلی میزبانی می کنیم."


گوا پس از مشاهده 200 مورد جدید ابتلا به کرونا در روز چهارشنبه، به بالاترین آمار ابتلا به کرونا در طول پنج ماه گذشته خود رسید. گوآ که در ابتدای ماه مارس روزانه شصت مورد ابتلا به کرونا داشت، اکنون به  آماری بیش از دو برابر این تعداد در روز رسیده که این موضوع همه را نگران کرده و زنگ خطری برای همگان بوده است.

 


ورزشگاه 19 هزار نفری گوای هند بدون حضور تماشاگران میزبان پرسپولیس خواهد بود.

 


درصد تست های کرونای مثبت در گوآ با 8.5 درصد در مقایسه با میانگین کشور هند که 5 درصد است، بالاترین درصد ابتلا در سطح این کشور را نشان می دهد.


پرسپولیس در تاریخ 14 آوریل (25 فروردین) اولین بازی خود در این سری از رقابت ها را برابر تیم برنده پلی‌آف برگزار خواهد کرد و در همان روز و در دومین بازی گوآ نیز برابر الریان قطر به میدان خواهد رفت.


تمام بازی ها در استادیوم نهرو در شهر فاتوردا برگزار خواهند شد، مگر بازی هایی که در آخرین روز مسابقات باید به صورت همزمان برگزار شوند. ورزشگاه GMC اتلتیک در شهر بامبولیم دومین ورزشگاهی است که میزبانی این سری رقابت ها را بر عهده خواهد داشت.

 


در گوا استفاده از ماسک اجباری است اما همچنان موارد ابتلا افزایش پیدا می‌کند.

 


گوآ از شش مسابقه خود پنج بازی را در ساعت 20:30 به وقت محلی انجام خواهد داد و تنها در مسابقه برابر برنده پلی آف، در ساعت 17:30 به وقت محلی به میدان خواهد رفت.
گوآ تا هفت آوریل (هجدهم فروردین) فرصت دارد تا لیست نهایی بازیکنان خود را اعلام کند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22807