کد خبر: 22796 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 فروردين 1400 - 11:50
پیام شهردار خارگ در گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت

نوای جنوب:۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای انقلاب و ‘نه’ محکمی به تمامی بدخواهان، حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمود.





نوای جنوب:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای انقلاب و ‘نه’ محکمی به تمامی بدخواهان، حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادی و استقلال خود را با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان امضا نمود.

۱۳ فروردین ماه نیز به شکرانه پاسداری از نعمت های الهی ، روز طبیعت نامگذاری شده است که از دیرباز مردم شریف ایران اسلامی به دامان طبیعت رفته و این روز را پاس میدارند اما امسال و سال گذشته با شیوع ویروس کرونا این مهم مقدور نشده است ، که ضمن درخواست از شهروندان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حدالامکان ماندن در منازل ، سلامتی ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم‌‌.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت روز بزرگ و تاریخی ۱۲ فروردین ماه؛ روز با شکوه جمهوری اسلامی و تبریک آن به همه ملت شریف و دلاور ایران بالاخص همشهریان گرامی در استان بوشهر و جزیره خارگ سربلندی روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم .

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/22796